حضور یک بازیکن در بازی دربی به خاطر تست فنی

برای اولین بار در طول تاریخ، یک بازیکن در دربی تهران تست فنی داد!به گزارش خبرآنلاین، پرویز مظلومی سرمربی استقلال در حرکتی بی‌سابقه، در دربی روزدوشنبه پایتخت، الونگ الونگ را که بازیکن استقلال نیست به زمین فرستاد تا از او تست فنی بگیرد! این حرکت مظلومی در تاریخ دربی‌های تهران که همیشه از مهم‌ترین اتفاقات ورزش ایران محسوب می‌شوند بی‌سابقه بود. مدافع کامرونی که در ترکیب استقلال حضور یافت، گفت: هنوز با استقلال قرارداد نبسته‌ام و حضورم در دربی ۷۲ برای آن بود که آمادگی‌ام را به کادر فنی این تیم نشان دهم.

الونگ الونگ پس از دربی ۷۲ ضمن بیان مطلب فوق گفت: من هنوز با استقلال قراردادی نبسته‌ام، اما چون این بازی دوستانه بود به من اجازه حضور در زمین داده شد تا بتوانم توانایی‌هایم را به کادر فنی این تیم نشان دهم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه بتواند به تیم استقلال بپیوندد، افزود: فکر می‌کنم عملکردم خوب بود و دوست دارم با باشگاه بزرگی مثل استقلال قرارداد ببندم، اما همه چیز دست خدا است.

وی خاطرنشان کرد: این بازی برای من یک آزمایش بزرگ بود و خوشحالم مقابل تیم سابقم، پرسپولیس بازی کردم. ضمن اینکه آقای مظلومی به من گفت اگر همان الونگ پرسپولیس باشی حتما با تو قرارداد می‌بندیم.