نتایج بازی‌های فوتبال درلیگ‌های اروپایی

درهفته دوازدهم مسابقات فوتبال لالیگای اسپانیا یکشنبه شب تیم بارسلونا در ورزشگاه سن مامس برابر اتلتیک بیلبائو قرار گرفت و مقابل میزبان خود تن به تساوی ۲-۲ داد تا فاصله‌اش با تیم صدرنشین رئال مادرید به ۳ امتیاز افزایش پیدا کند. در این دیدار ابتدا هررا در دقیقه ۲۰ میزبان را پیش انداخت، اما فابرگاس در دقیقه ۲۴ با یک ضربه سر کار را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۸۰ فرناندو لورنته روی یک ضربه کرنر گل دوم بیلبائو را به ثمر رساند، اما لیونل مسی در دقیقه ۹۱ روی اشتباه مسلم مدافع و دروازه‌بان حریف گلزنی کرد و مانع شکست بارسا شد.

شنبه شب همچنین تیم رئال مادرید با نتیجه ۷-۱ اوساسونا را در هم کوبید و ۲۸ امتیازی شد. رونالدو سه بار، بنزما دو بار و پپه و هیگواین هر کدام یکبار برای سفیدهای شهر مادرید گلزنی کردند.

هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس نیز با پیروزی تیم‌های مدعی منچسترسیتی، منچستریونایتد، چلسی و آرسنال پیگیری شد.

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های یکشنبه شب تیم منچسترسیتی در ورزشگاه «لوفتوس رود» با نتیجه ۳-۲ میزبانش کوئینز پارک رنجرز را شکست داد تا با ۳۱ امتیاز صدرنشینی‌اش را مستحکم تر کند.در این بازی ژکو، سیلوا و یحیی توره برای سیتی و بوتروید و هلگوسون برای میزبان گلزنی کردند.در دیگر بازی نیز تیم منچستریونایتد با گل به خودی «وس براون» در دقیقه ۴۵ بر میهمانش ساندرلند غلبه کرد. براون در ابتدای فصل جاری از یونایتد جدا شد و به ساندرلند پیوست.همچنین تیم چلسی با تنها گل فرانک لمپارد از سد بلکبرن گذشت و در رده چهارم ایستاد.آرسنال نیز با گل‌های فن پرسی، فرمایلن و آرتتا برابر وست برومویچ به برتری دست یافت.

و همچنین هفته دهم رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های ایتالیا نیز با پیروزی تیم‌های آث میلان و لاتزیو و صدرنشینی اودینزه ادامه یافت.در ورزشگاه سن سیرو تیم آث میلان با نتیجه ۴-صفر برابر کاتانیا به پیروزی رسید و با ۲۰ امتیاز در رده سوم ایستاد. زلاتان، روبینیو، مدافع حریف و زامبروتا در این دیدار برای روسونری گلزنی کردند.

در دیگر بازی نیز تیم لاتزیو با تنها گل دقیقه ۸۵ جوزپه اسکولی از سد پارما گذشت و به رده دوم رسید. اودنیزه نیز با گل‌های باستا در دقیقه ۱ و دی ناتاله در دقیقه ۶۴، با حساب ۲-۱ سیه‌نا را شکست داد و با ۲۱ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به لاتزیو در صدر قرار گرفت. روزیکشنبه جدال اینترمیلان با جنوا و یوونتوس با ناپولی به دلیل بارش زیاد باران لغو شد.