ته وز یک میلیون دلار جریمه شد

کمیته انضباطی باشگاه منچسترسیتی در جلسه رسیدگی به رفتار کارلوس ته وز در یک مسابقه لیگ قهرمانان اروپا، او را به علت نقض قرارداد مقصر شناخت و این مهاجم آرژانتینی را بیش از یک میلیون دلار جریمه کرد. به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، اگر این مهاجم آرژانتینی رای کمیته انضباطی را مبنی بر سرپیچی از مسوولان باشگاه در دیدار ماه گذشته منچسترسیتی در مقابل بایرن مونیخ برای رفتن به زمین بازی به چالش بکشد، احتمالا این اختلاف هفته‌ها به طول خواهد انجامید.

در دیدار ماه گذشته دو تیم که در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا انجام شد، منچستر سیتی دو به صفر از بایرن مونیخ شکست خورد.

ته وز بعد از این ماجرا در آلمان، به مدت دو هفته تعلیق شد، اما به‌رغم اینکه روبرتو مانچینی سرمربی تیم در ابتدا اعلام کرد این مهاجم آرژانتینی دیگر برای این باشگاه بازی نخواهد کرد، وی هیچ محرومیت اضافی از کمیته انضباطی باشگاه دریافت نکرد.

براساس رای منتشر شده در پایگاه اطلاع‌رسانی منچسترسیتی، ته وز چهار هفته حقوق خود را که معادل ۸۰۰ هزار پوند (۳/۱ میلیون دلار) است جریمه شد. علاوه بر آن هشدار کتبی در مورد رفتار آینده خود نیز دریافت کرد.