دیدار کفاشیان و کی روش با وزیر ورزش

علی کفاشیان و کارلوس کی‌روش با محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند. در دیدار صبح دیروز رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با وزیر ورزش و جوانان، عباسی با اشاره به روند رو به رشد تیم ملی گفت: با بهره‌گیری از تمامی امکانات باید مسیر پیشرفت فوتبال را فراهم کنیم. به گزارش ایسنا محمد عباسی اظهار کرد: بی‌تردید با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان عملکرد قابل قبول و اثرگذاری داشت و در رویدادهای آینده موفق ظاهر شد. در این راستا برای دستیابی به موفقیت چند شرط وجود دارد؛ توانایی نیروی انسانی، کوشش و تلاش که لازمه و مکمل توانایی است و در نهایت بهره‌وری از زمان؛ چراکه یک مجموعه باید تمام وقت خود را برای بهره‌گیری درست از توانایی‌های موجود هزینه کند. ضمن اینکه به لحاظ علمی نیز باید ارکان پیشرفت ایجاد شود.

عباسی ادامه داد: از بزرگان دینی ما جمله حکیمانه‌ای نقل است که هرکس امروزش با روز گذشته‌اش تفاوت نداشته باشد، از حرکت روبه اعتلای هستی عقب‌مانده و خسران کرده است. موفقیت آرزویی است دست یافتنی وانسان همواره باید راه پیشرفت را انتخاب کند. البته باید با حقایق واقع‌بینانه روبه‌رو شد و راه درست را برگزید.

وی ضمن اشاره به عملکرد خوب تیم ملی فوتبال خطاب به کارلوس کی روش گفت: خوشبختانه روحیه ملی پوشان فوتبال عالی است که نشان از مدیریت و روانشناسی خوب شما دارد و امیدوارم که همین روند در آینده نیز تداوم داشته باشد.

همچنین کی روش ضمن تشریح برنامه‌های آتی تیم ملی و وضعیت این تیم گفت: در فوتبال فرصت زیادی در اختیار نیست و با گذشت زمان که خیلی سریع هم اتفاق می‌افتد، سطح انتظارات مردم بالا می‌رود. البته این موضوع مختص به ایران نیست و در تمام دنیا مصداق دارد.