مسوولان باشگاه سپاهان بعد از کنار گذاشتن لوکا بوناچیچ دنبال یک مربی خارجی سرشناس هستند، ولی هنوز موفق به انتخاب سرمربی جدیدشان نشده‌اند. در حال حاضر کریم قنبری هدایت زردپوشان اصفهانی را بر عهده دارد، ولی رحیمی مدیرعامل سپاهان هفته گذشته اعلام کرد که این باشگاه دنبال یک مربی خارجی است. سپاهانی‌ها ابتدا مصطفی دنیزلی را به عنوان گزینه اصلی خود انتخاب کردند، ولی این مربی ترکیه‌ای به اصفهانی‌ها پاسخ منفی داد و حالا بحث حضور او در پرسپولیس مطرح است.

سپاهان اما سراغ گزینه‌ دیگری رفته و به زلاتکو کرانچار سرمربی سابق پرسپولیس پیشنهاد داده است. کرانچار در آخرین فعالیت خود هدایت تیم ملی مونته‌نگرو را برعهده داشت، ولی در حال حاضر در تیمی مربیگری نمی‌کند.

این مربی کروات در شروع کارش در مونته‌نگرو نتایج خوبی در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا گرفت و حتی در انگلیس تیم ملی این کشور را متوقف کرد، ولی در ادامه نتایج چندان خوبی نگرفت و از کار برکنار شد. مسوولان باشگاه سپاهان چند روزی است که مذاکره با این مربی را آغاز کرده‌اند و اگر با کرانچار به توافق نرسند با چند گزینه اروپایی دیگر وارد مذاکره خواهند شد.

آخرین اخبار حاکی از آن است که طرفین در مورد مسائل مالی اختلاف دارند و رابط خارجی این مذاکره قیمت نسبتا سنگینی را به سپاهانی‌ها داده است.