تعجب قلعه‌نویی از عدم دعوت بازیکنان تراکتور به تیم ملی

پس از گذشت چند هفته از بازی‌های لیگ برتر اکنون صدر جدول به تیم پر طرفدار تراکتور رسیده است.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتور درباره صدرنشینی تیمش در جدول لیگ برتر در هفته نهم اظهار کرد: اکنون اگر درباره صدرنشینی صحبت کنیم، کار درستی نیست. چرا که در چند هفته اخیر صدر جدول بارها دستخوش تغییر شده است، اما من خوشحال هستم که بازیکنانم مردانه کار می‌کنند و با انجام فوتبالی تاکتیکی به موفقیت دست پیدا می‌کنند. سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال در ادامه درباره سهمیه تراکتورسازی در تیم ملی که تنها یک بازیکن است، گفت: اولا باید به فهرست اعلام شده توسط کی‌روش احترام بگذاریم، چون جوابگوی مسائل تیم ملی اوست. دوم این که به خاطر موفقیت تیم ملی فوتبال باید به افکار مربی تیم ملی احترام گذاشته و به او کمک کنیم. اما با تمام این صحبت‌ها می‌گویم که چند تن از بازیکنان ما قابلیت حضور در تیم ملی را دارند.

ما بیشترین گل زده را در لیگ برتر داریم و کیفیت بازی ما به گفته دوست و دشمن بسیار بالا است. برای من جای تعجب بود که چرا فقط یک بازیکن از ما به تیم ملی دعوت شد، اما نظراتم را پیش از این از طریق عباس ترابیان به کی‌روش منتقل کرده‌ام و در نهایت به تصمیم او احترام می‌گذارم و این مساله را می‌پذیرم.

قلعه نویی درباره شرایط سپاهان در فصل جاری گفت: من البته نمی‌خواهم درباره جایی که در آن مسوولیتی ندارم، صحبت کنم.

اما واقعا دلم برای مردم اصفهان و زحماتی که برای این تیم کشیده بودیم، سوخت. ما دو سال در سپاهان سخت‌ترین روزها را سپری کردیم و فشارهای زیادی را تحمل کردیم و بسیار دوست داشتیم که این تیم قهرمان آسیا شود، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. البته سپاهان در دو بازی رفت و برگشت برابر السد خوب بازی کرد و باید به آنها خدا قوت بگویم.

هیچ کجای دنیا نمی‌شود که تیمی دو بازی رفت و برگشت را ببرد و حذف هم بشود. این مساله بسیار ناراحت‌کننده بود.