اقدام غیراخلاقی دو بازیکن شاهین بوشهر

دو بازیکن تیم فوتبال شاهین بوشهر در طول دیدار این تیم برابر شهرداری کنار زمین رفتند و اقدام غیراخلاقی انجام دادند.

اقدامی‌که قبل از این توسط یک بازیکن خارجی در مشهد انجام شده بود! به گزارش مهر در حالی که دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری تبریز و شاهین بوشهر با تساوی یک بر یک یکشنبه شب در ورزشگاه یادگار تبریز به پایان رسید، مهدی کیانی و میثم منیعی دو بازیکن تیم شاهین بوشهر زمانی که در نیمه دوم مشغول گرم کردن بدن‌های خود بودند اقدام به رفتارهای ناشایست و غیراخلاقی کردند.

در حالی که مهدی کیانی در ضلع جنوب غربی ورزشگاه به سمت دیوار در حال دفع ادرار بود، عکاسان و تصویربرداران و شاهدان ماجرا به وی و میثم منیعی - که مراقب وی بود! - اعتراض کردند که این بار منیعی واکنش زشت‌تری به اعتراض آنها داشت.

ماجرای بی‌اخلاقی بازیکنان شاهین بوشهر که قبل از این نیز توسط «جان نگودی» بازیکن آفریقایی ابومسلم در مشهد تکرار شده بود، در نشست خبری بعد از این بازی مورد سوال خبرنگاران از حمید درخشان قرار گرفت که سرمربی شاهین بوشهر تاکید کرد قطعا با این بازیکنان برخورد خواهد شد.

فیلم اقدام غیراخلاقی این دو بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال شده تا تصمیمات لازم در مورد آنها اتخاذ شود.

رضا تقیون مدیر روابط عمومی‌هیات فوتبال آذربایجان شرقی در خصوص عملی که توسط صادق کرمی‌و میثم منیعی در جریان دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری تبریز و شاهین بوشهر انجام شد، گفت: در دقایق میانی نیمه دوم زمانی که چند بازیکن تیم شاهین در حال گرم کردن بدن‌هایشان بودند، کرمی‌به طور ناگهانی به ادرار کردن در پشت نیمکت ذخیره‌های تیم خود پرداخت و میثم منیعی هم در آنجا نقش مراقب را بازی می‌کرد. در حین انجام این کار تصویربردار یکی از برنامه‌های ورزشی و همچنین یک عکاس ضمن اعتراض به کار آنها از این موضوع تصویربرداری می‌کنند که این موضوع عکس‌العمل بسیار زشت منیعی، خطاب به آنها را در پی دارد.

وی افزود: ما نیز در هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی بر حسب وظیفه‌ای که داریم گزارش، شواهد و فیلم موجود از حرکات کرمی ‌و منیعی را در اختیار مباشری، نماینده فدراسیون فوتبال قراردادیم و وی نیز به ما گفت: «این مستندات را در اختیار فدراسیون قرار خواهد داد و کمیته انضباطی نیز قطعا برخورد لازم را در این خصوص خواهد کرد.»

یکشنبه شب و پس از دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری تبریز و شاهین بوشهر ابتدا نام مهدی کیانی توسط حمید درخشان به عنوان یکی از بازیکنان خاطی اعلام شد، اما پس از بررسی‌های لازم مشخص شد کیانی نقشی در این بی‌حرمتی نداشته و صادق کرمی ‌این کار غیراخلاقی را مرتکب شده است.

حسن زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌گوید اگر برای کمیته انضباطی قطعی شود که دو بازیکن شاهین بوشهر دست به این کار زننده زده‌اند طبق آیین‌نامه با آنها برخورد خواهد شد.

وی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره رفتار زننده دو بازیکن شاهین بوشهر در بازی این تیم مقابل شهرداری تبریز که یکشنبه شب انجام شد، اظهار کرد: گزارش‌های غیر مستندی در این باره به ما رسیده، اما از آنجا که قطعیت این موضوع برای ما معلوم نشده فعلا نمی‌توانیم حکمی صادر کنیم.