توقف یونایتد، گلزنی دوباره تورس و همسایگی منچستری‌ها در صدر

هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس با توقف منچستریونایتد و پیروزی تیم‌های منچسترسیتی، چلسی، لیورپول و آرسنال ادامه یافت. تیم صدرنشین منچستریونایتد که همه دیدارهای قبلی‌اش را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، در ورزشگاه بریتانیا برابر میزبانش استوک سیتی با نتیجه ۱-۱ متوقف شد. در این بازی نانی در دقیقه ۲۷ برای شیاطین سرخ و پیتر کراوچ در دقیقه ۵۲ برای میزبان گلزنی کردند. در دیگر بازی نیز منچسترسیتی با دو گل بالوتلی و میلنر در دقایق ۶۸ و ۸۹ از سد اورتون گذشت و پس از منچستریونایتد و البته به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستاد.

دیروز همچنین چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج ۴-۱ سوانسی را شکست داد. تورس در دقیقه ۲۹، رامیرز در دقایق ۳۶ و ۷۶ و دروگبا در دقیقه ۹۰ گل‌های آبی پوشان لندنی را به ثمر رساندند. نکته مهم این مسابقه، اخراج فرناندو تورس در دقیقه ۴۰ بود. تیم آندره ویاس بوآس با این برد ۱۳ امتیازی شد و به مکان سوم صعود کرد.

لیورپول نیز دیگر پیروز هفته ششم بود. این تیم در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه ۲-۱ وولوز را مغلوب کرد و با ۱۰ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

آرسنال نیز در ورزشگاه امارات شهر لندن با سه گل بولتون قعرنشین را بدرقه کرد و تا مکان دوزادهم صعود کرد.

در دیگر مسابقات نیز نیوکاسل ۳-۱ بلکبرن را شکست داد، تاتنهام ۲-۱ از سد ویگان گذشت و جدال وست برومویچ و فولهام با تساوی بدون گل خاتمه یافت.