حمله کاپیتان تیم ملی بسکتبال به حدادی و رسانه‌ها

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در اظهارنظری انتقاد آمیز عملکرد حامد حدادی در بازی با اردن را زیر سوال برد و البته خبرنگاران و رسانه‌ها را عامل شکست ایران در جام ملت‌های آسیا توصیف کرد! به گزارش ایسنا، پس لرزه‌های باخت ایران مقابل اردن در مرحله‌ یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا همچنان ادامه دارد و با گذشت دو روز پس از شکست، همچنان اظهارنظرهای متفاوتی از سوی بازیکنان مربیان و کارشناسان به گوش می‌رسد. در حالی که کارشناسان عملکرد ضعیف ماتیچ در ارنج تیم و ضعف فنی او در کنار غرور بازیکنان و دست کم گرفتن اردن را عامل شکست ارزیابی کرده‌اند، کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در گفت‌وگویی که با خبرگزاری فرانسه انجام داده رسانه‌ها و خبرنگاران را عامل شکست ایران دانسته است!

صمد نیکخواه بهرامی درباره‌ اظهارنظر حدادی که پس از بازنشستگی یائو مینگ خودش را بهترین بازیکن پست پنج آسیا معرفی کرده بود، گفت: بهترین بازیکن آسیا کسی است که قهرمان می‌شود. نمی‌توان بازیکن تیمی که ششم یا هفتم می‌شود را بهترین بازیکن آسیا دانست.

وی ادامه داد: حدادی بازیکن بسیار خوبی است، اما باید بهترین بازیکن را در دیدار پایانی جست‌وجو کنیم.

حدادی پیش از آغاز رقابت‌ها در نقل قولی معروف که سوژه رسانه‌های چینی شده بود، اظهار کرده بود: بزرگ‌ترین حریف ما چین است، اما می‌توانیم آنها را شکست دهیم. ما قهرمان خواهیم شد.

مهدی کامرانی هم در اظهارنظری مشابه عنوان کرد که حامد بازیکن خوبی است، اما بعضی اوقات بازیکنان NBA هم نمی‌توانند خوب کار کنند. حدادی چند پرتاب را از دست داد و چند پاس اشتباه داشت.

صمد نیکخواه بهرامی درباره‌ این مساله عنوان کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها به شکست ایران کمک کردند. آنها مرتبا تکرار می کردند که ایران بهترین است، ایران قهرمان است. فشار زیادی روی تیم ما بود.