مظلومی مراقب حرف زدنش باشد

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: مظلومی‌می‌تواند پولش را به بنیادهای خیریه بدهد. به گزارش فارس، اسماعیل حسن‌زاده در مورد درگیری لفظی پیش آمده بین امیر قلعه‌نویی و رضا غیاثی اظهار کرد: در مورد اتفاقات رخ داده در بازی تراکتورسازی و نفت تهران بررسی‌ها را انجام دادیم و امیرقلعه‌نویی را هم توبیخ و جریمه کردیم، اما در خصوص اینکه گفته می‌شود به کمک داور این بازی در جاده حمله شده و وی مورد ضرب و شتم قرار گرفته باید به طور جدی به این مساله رسیدگی شود. وی افزود: اگر این داور از شخص یا اشخاصی که می‌گوید منتسب به تیم خاصی بوده اند و او را مورد ضرب و شتم قرار داده اند شاکی باشد می‌تواند در دادگاه هم از آنها شکایت کند. رییس کمیته انضباطی در خصوص اینکه آیا قلعه‌نویی و غیاثی تاکنون از هم شکایت کرده‌اند یا خیر گفت: تا این لحظه شکایتی از طرفین ندیده‌ام، اما در مورد مشاجره‌های تلویزیونی این دو، کمیته انضباطی می‌تواند تصمیم‌گیری کند.

حسن زاده درباره انتقاد پرویز مظلومی ‌نسبت به رای کمیته انضباطی در مورد دربی گفت: خطاب به مظلومی‌ که پیشکسوت این فوتبال است باید بگویم که کمیته انضباطی بر اساس آیین‌نامه او را جریمه کرده است. خود او در برنامه ورزش و مردم هم به مداخله‌اش به درگیری دو بازیکن قرمز و آبی اشاره کرد و گفت از روی حسن نیت این کار را کرده، اما مظلومی‌باید بداند که مداخله او اگر چه برای حسن نیت بوده، اما جرم به شمار می‌رود. کمیته انضباطی برای وی چنین جریمه‌ای را در نظر گرفت تا در آینده چنین مداخله‌ای در کنار زمین نداشته باشد.

حسن زاده تاکید کرد: مظلومی‌باید بداند که کمیته انضباطی به او لطف کرد که این تنبیه را در نظر گرفت. ضمن اینکه او در برنامه تلویزیونی ناشیانه صحبت کرد و به نهاد فدراسیون با گفتن این جمله که «اگر پول نیاز دارند بگویند بدهیم،» توهین کرد. در این خصوص اگر روسای فدراسیون شکایتی داشته باشند به این حرف هم رسیدگی می‌کنیم.

رییس کمیته انضباطی تصریح کرد: او بهتر است مراقب صحبت‌های خود باشد. بهتر است اگر مظلومی ‌پول دارد آن را صرف بنیادهای خیریه کند که نیازمند هم هستند نه اینکه به نهادی مثل فدراسیون چنین حرفی بزند.