رویانیان فرمانده ارتش سرخ‌
پس از ماه‌ها انتظار هواداران استقلال و پرسپولیس بالاخره وزیر ورزش و جوانان اعضای هیات مدیره این دو باشگاه را معرفی کرد که با انتخاب اعضا، محمد رویانیان به عنوان مدیرعامل پرسپولیس و علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل استقلال معرفی شدند.

به گزارش مهر، در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا بارها برای مشخص کردن وضعیت هیات مدیره، مدیرعامل و رییس مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به فوتبال ایران تذکر داده بود و حتی عنوان شد که مهلت تعیین شده از سوی این کنفدراسیون برای معرفی سرخابی‌ها به پایان رسیده است، بالاخره روز سه‌شنبه محمد عباسی به قولش عمل و اعضای هیات مدیره این دو باشگاه پرطرفدار را معرفی کرد. براساس تصمیم وزیر ورزش و جوانان و پس از آنکه حبیب کاشانی از سرپرستی باشگاه پرسپولیس استعفا کرد، محمد رویانیان، علی پروین، محمد پنجعلی، لطف الله فروزنده دهکردی و محمد حسین‌نژاد فلاح به عنوان اعضای هیات مدیره پرسپولیس معرفی شدند که این اعضا بلافاصله سه شنبه شب جلسه ای را برگزار کردند و در پایان محمد رویانیان را به عنو ان مدیرعامل جدید سرخپوشان معرفی کردند.
وزیر ورزش و جوانان که سعی داشت به قولی که روز دوشنبه داده بود عمل کند، پس از معرفی اعضای هیات مدیره پرسپولیس، تکلیف اعضای هیات مدیره استقلال را هم مشخص کرد و سید احمد رسولی‌نژاد، جواد زرینچه، امیدوار رضایی، غلامحسین فرزامی، مقداد نجف‌نژاد، عبدالرضا ساور و علی فتح‌الله‌زاده را به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال منصوب کرد.
اعضای جدید هیات مدیره استقلال نیز که از عملکرد علی فتح‌الله‌زاده رضایت داشتند در پایان جلسه سه شنبه شب خود این سرپرست موقت ماه‌های اخیر را به مدیرعامل تبدیل کردند تا فتح‌الله‌زاده با خیال آسوده‌تری به فعالیتش در باشگاه استقلال ادامه دهد.
به دنبال معرفی اعضای هیات مدیره و مشخص شدن مدیرعامل این دو باشگاه، محمد عباسی به عنوان رییس مجمع باشگاه پرسپولیس معرفی شد و شمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان رییس مجمع استقلال معرفی شد.
استیلی می‌ماند، اما نمی‌توانم شق‌القمر کنم
عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه برای خوشحالی مردم به پرسپولیس برگشتم، گفت: من نمی‌توانم شق‌القمر کنم اما آمدم یک گوشه کار را بگیرم. سیاست کاری ما این است که حمید استیلی به کارش ادامه دهد و ما هم حمایت کنیم. به گزارش مهر، علی پروین که صبح چهارشنبه در محل تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرده بود، گفت: مردم توقع زیادی دارند و اگر ببازیم ناراحت می‌شوند. دلمان نمی‌خواهد ناراحتی مردم را ببینیم.سرمربی پیشین تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: من نمی‌توانم شق‌القمر کنم. آمده‌ام یک گوشه کار را بگیرم و دل مردم را خوش کنم. کادر فنی و بازیکنان هم باید برای رسیدن به این هدف تلاش کنند.پروین در مورد حضور رویانیان به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ‌سردار پرونده موفقی دارد. شما نگاه کنید که او در گذشته موفق بوده است. البته یک مقدار هم ورزشی است؛ اما اگر مدیریتش پشت ما باشد کافی است.وی در پاسخ به سوال طنز یکی از خبرنگاران که با حضور سردار مشکلات سوخت و بنزین بازیکنان برطرف می‌شود، گفت:‌ از این حرف‌ها نزنید و تنها بحث فنی کنید.
پروین در پاسخ به این پرسش که آیا در مسائل فنی هم دخالت می‌کند، اظهارکرد: ان‌شاء‌الله دخالت می‌کنیم؛ اما این را بگویم که حمید استیلی با قدرت کارش را ادامه می‌دهد و وقتی دو تا برد بیاوریم مشکلات همه برطرف می‌شود.وی در مورد اینکه در نشست هیات مدیره چه مسائلی مطرح شد خاطرنشان کرد: وقت نبود زیرا بعد از ما هیات مدیره استقلال به جلسه رفتند. قرار است امروز به طور کامل در این خصوص صحبت کنیم.
وی در مورد اینکه اگر استیلی این دو برد را نیاورد عوض خواهد شد، گفت: ‌فعلاً به این فکر باشید که تیم پیروز شود و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. الان وقت این حرف‌ها نیست.
عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تبریک به کاشانی به خاطر زحماتی که در این تیم کشید و سه جام برای پرسپولیس آورد، اظهار کرد: آقای کاشانی داشت از لحاظ افتخارات به من نزدیک می‌شد. البته من ۳۲ جام آوردم و او ۳ تا جام آورد. در این شرایط هم باید به او خسته نباشید بگوییم.
وی با بیان اینکه به عشق هواداران و مردم به پرسپولیس برگشته است در پاسخ به سوال که سمتش دقیقا در این باشگاه چیست، خاطرنشان کرد: من هیچ‌کاره‌ام و فقط آمدم به پرسپولیس کمک کنم تا مردم خوشحال شوند.
پروین در پایان در پاسخ به این سوال که محمد پروین پسرش در نیم فصل به پرسپولیس می‌آید، گفت: این صحبت‌ها را نکنید. محمد باید یکجا بازی کند ۱۰ یا ۲۰ گل بزند تا خود باشگاه پرسپولیس برود و این بازیکن را جذب کند.