همه می‌خواستند بازی برنده داشته باشد

مثل همه سال‌هایی که بازی دوتیم پرسپولیس و استقلال با شور و حرارت برگزار می‌شود، امسال هم تماشاگران زیادی از نقاط مختلف خودشان را به ورزشگاه آزادی رساندند تا شاهد یک دربی دیگر باشند. تماشاگران از شرق گرفته تا غرب و از شمال تا جنوب. حتی از عراق هم برای دیدن این بازی آمده بودند! به گزارش ایسنا، علاوه بر تهرانی‌ها،‌ تماشاگران دو تیم به خاطر علاقه به تیم‌شان رنج سفر را به جان خریدند و از نقاط مختلف کشور خود را به ورزشگاه آزادی رساندند.

چند نفر از طرفداران یزدی پرسپولیس که سایه‌ای را برای استراحت پیدا کرده بودند، ساعت دو بامداد به سمت تهران حرکت کردند و خود را به ورزشگاه آزادی رساندند تا تیم‌شان را تشویق کنند. یکی از آنها نتیجه‌ بازی را دو بر یک به سود پرسپولیس پیش‌بینی کرده بود. او می‌گفت این همه راه را نیامده تا شکست تیمش را ببیند!

در میان این جمع، هواداری بود که از بندرعباس خود را به یزد رسانده بود تا از آنجا به همراه دوستانش به تهران بیاید. او در مورد پرسپولیس می‌گفت: پرسپولیس امسال از تیم‌های خوب لیگ است و باید به این تیم وقت داده شود. این تیم بازی به بازی در حال بهتر شدن است. او در مورد نتیجه‌ بازی هم معتقد بود: امیدوارم که بازی برنده داشته باشد. بازی‌های قبلی وقتی که مساوی می‌شد، خستگی در بدنمان می‌ماند.

در سمت دیگری از ورزشگاه دو دوست در کنار هم نشسته بودند که یکی از آنها سر تا پا قرمز پوشیده بود و دیگری کاملا آبی پوش بود. آنها می‌گفتند که ما با هم دوست هستیم و امیدوار بودند که بازی خوبی را ببینند.

او در مورد علت استقبال بیشتر تماشاگران نسبت به دربی گذشته می‌گفت: امسال تماشاگران بیشتری آمده‌اند، چون دو تیم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند، خصوصا استقلال تیم بهتری دارد.

هوادار استقلال امیدوار بود که باز هم فرهاد مجیدی در وقت‌های اضافه پایان بازی برای استقلال گل زنی کند. این تماشاگر استقلالی که از چهارمحال و بختیاری آمده بود، می‌گفت: ۱۵ سال است که برای بازی‌های مهم استقلال به خصوص بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و دربی به تهران می‌آیم. در کنار او دوست تبریزی‌اش نشسته بود که بر خلاف او پرسپولیسی بود، این تبریزی طرفدار پرسپولیس در مورد تیمش معتقد بود: همه تیم‌ها در مقاطعی افت می‌کنند، اما خوشحال هستم که این اتفاق در اول فصل برای پرسپولیس افتاد.

او می‌گفت: امیدوارم که بازی خوب، تماشاگر پسند و جوانمردانه‌ای را ببینیم و دوست دارم که این بازی دور از حاشیه و جنگ و دعوا به پایان برسد.

او دوست داشت پرسپولیس با نتیجه‌ دو بر صفر پیروز میدان شود. همان طور که تراکتورسازی سه گل را به استقلال زد، پرسپولیس هم سه گل دیگر بزند تا جمعا شش گل شود.در حالی که دوست این هوادار تبریزی طرفدار استقلال بودو پیراهن شماره هشت این تیم را به تن کرده بود، او می‌گفت: مجتبی جباری و روش بازی او را دوست دارم، اگر جباری نباشد، مرکز میدان استقلال می‌لنگد. البته فرهاد مجیدی نیز یکی از بازیکنان خوب استقلال است. همچنین علی کریمی را دوست دارم.

در طرف دیگری از محوطه ورزشگاه تعدادی از قزوینی‌ها برای تماشای این بازی آمده بودند و آنها امیدوار بودند که بازی برنده داشته باشد و اصلا دوست نداشتند که نتیجه‌ بازی تساوی باشد.