پرویز مظلومی سرمربی استقلال تلاش می‌کند شرایط آبی‌ها را ایده آل نشان دهد . او بعد از ۲ برد متوالی مقابل پرسپولیس بی واهمه قول سومین برد را می دهد و در این قول ، تیم پروپیمانش همراه اوست. سرمربی تیم استقلال در خصوص شایعات اخیر مبنی بر اینکه فتح‌اله‌زاده سرپرست باشگاه در کارفنی تیم دخالت می‌کند، گفت: فتح‌اله‌زاده هیچ گاه در کار ما دخالت نمی‌کند و حتی ترکیب تیم را نیز پیش از بازی از من نمی‌پرسد.

پرویز مظلومی تصریح کرد: فتح‌اله‌زاده همیشه در میان نیمه بازی‌ها به رختکن می‌آید و برای بازیکنان صحبت می‌کند اما صحبت‌های او هیچ گاه دخالت نیست و اطمینان داشته باشید من هم اجازه دخالت به هیچ فردی را در کار فنی استقلال نمی‌دهم.

وی اظهار کرد: به هیچ عنوان به خاطر صحبت‌های فتح‌اله‌زاده در میان نیمه بازی مقابل تراکتورسازی قهر نکرده‌ام و این حرف‌ها شایعه است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص انتقاد روشن از عملکرد این تیم در دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: هم بازی روشن بوده‌ام و برای او به عنوان پیشکسوت احترام زیادی قائلم، اما او در گفت‌و‌گویی می‌گوید بازی را ندیده پس اگر ندیده برای چه در مورد عملکرد تیم ما اظهار نظر می‌کند؟ وی تاکید کرد: از فتح‌اله‌زاده خواستم اگر کمیته فنی می‌خواهد درست کند از ابتدای فصل این کار را انجام دهد، زیرا کمیته فنی باید سرمربی را با نظر خود انتخاب کند. مظلومی گفت: برنامه‌های خود را هر هفته به پورحیدری می‌دهم و او مدیر تیم ماست و پورحیدری نیز برنامه‌ها را که شامل برنامه‌های تمرینی نیز می‌شود هر هفته به فتح‌اله‌زاده می‌دهد.