خوشحالی قطری‌ها از تساوی مقابل ایران

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که شاگردانش باید سه امتیاز بازی با قطر را به دست می‌آوردند. به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی مقابل قطر در نشست خبری حاضر شد و گفت: در ۱۰ دقیقه اول بازی به شیوه بازی قطری‌ها توجه کردیم، اما پس از آن فشار خود را شروع و بر بازی تسلط پیدا کردیم. بیشتر موقعیت‌های خطرناک بازی را تیم ما خلق کرد و به گل هم رسیدیم، اما با یک اشتباه آن را از دست دادیم، ما مسوول این تساوی هستیم؛ چرا که به آنها اجازه دادیم که به راحتی دروازه‌ ما را باز کنند.

وی افزود: در آغاز نیمه دوم می‌توانستیم با دو سه گل از تیم میزبان پیش بیفتیم، تیم قطر چشم بر ضدحملات دوخته بود. این دیدار برای هر دو تیم بسیار سخت بود، در چنین شرایط آب و هوایی نمی‌توان خوب بازی کرد. در ۳۰ دقیقه پایانی بازی بازیکنان دو تیم در میدان جنگیدند و باید به آنها برای چنین تلاشی در این شرایط نامناسب جوی خسته نباشید گفت. کی‌روش درباره تعویض علی کریمی‌ که بارها با حرکات خود خط دفاعی قطر را به هم ریخت گفت: کریمی‌ در این دیدار تلاش بسیار زیادی، از خود نشان داد او خسته شده بود و تعویضش کردم، اما بعد از خروج کریمی‌هم از بازی تیم ما حملات خطرناکی را بر روی دروازه‌ قطر ترتیب داد.

از سوی دیگر سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال قطر تساوی این تیم مقابل ایران را نتیجه‌ای رضایت‌بخش و خوب می‌داند. لازارونی، سرمربی برزیلی تیم‌ملی فوتبال قطر بعد از تساوی یک بر یک این تیم مقابل تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت که دیدار دو تیم در سطح خوبی بود و با وجود شرایط نامناسب جوی نمایش خوبی را ارائه دادند.

وی افزود: بر این باورم که هر دو تیم از لحاظ فنی بازی خوبی را ارائه دادند و تماشاگران با وجود گرمای بیش از حد هوا که مطمئنا در عملکرد دو تیم تاثیر گذاشت، از این بازی لذت بردند. نیمه اول هر دو تیم بازی پایاپای را ارائه دادند، اما در نیمه دوم هر دو تیم بازی هجومی ‌را در دستور کار خود قرار دادند. از نتیجه‌ تساوی و عملکرد بازیکنانم راضی هستم آنها در هر دو نیمه نمایش خوبی داشتند. تیم ما از لحاظ بدنی شرایط بهتری نسبت به بازی بحرین داشت و امید می‌رود که در بازی‌های آینده هم بهتر شود.