امیر با تراکتور استقلال را تعقیب می‌کند

در پایان هفته پنجم لیگ برتر، برخی مربیان مثل حسین فرکی و امیر قلعه‌نویی خوشحال بودند و برخی هم مثل لوکا بوناچیچ ناراحت، اما خوشحال‌ترین مربی هفته پنجم کسی نیست جز حمید استیلی که توانست پس از ۵ هفته به نخستین پیروزی خود با پرسپولیس دست پیدا کند تا کمی ‌از زیر فشار روانی شدید خارج شود. در پایان رقابت‌های هفته پنجم مهم‌ترین نتایج به نفع تیم استقلال و تراکتورسازی رقم خورد. استقلال پس از پنج هفته به صدر لیگ رسید و امیر قلعه‌نویی هم با تیم پرشور تراکتور در تعقیب تیمی برآمد که سال‌ها جوانی اش را در آن گذاشته است. به گزارش ایسنا، سرمربیان تیم‌های لیگ برتری پس از پایان دیدار تیم‌هایشان در هفته پنجم لیگ برتر به اظهارنظر پرداخته‌اند.

استیلی: این برد تقدیم به هواداران

این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم. هوادارانی که چهار هفته آنها را ناراحت کردیم. امیدوارم این برد یک هدیه کوچکی از سوی ما به آنها باشد. آنها در این بازی از دقیقه یک تا پایان بازی در کنار ما بودند. امیدوارم در ادامه لیگ بازی‌های بهتری ارائه دهیم؛ چرا که این تیم متعلق به هواداران است. باید به غلام پیروانی به خاطر این تیم تبریک بگویم. تیم‌های او همواره خوب بازی می‌کنند. امشب خدا به ما کمک کرد تا توانستیم پیروز شویم. هدف‌ ما قهرمانی است. قلعه‌نویی به من لطف دارد. او بچه محل من است و از کسانی است که هر وقت کسی دارد زمین می‌خورد و فشار رویش است حمایت می‌کند و همیشه رسم جوانمردی را رعایت کرده است. او چند باری درباره من از این صحبت‌ها کرده که باید از او تشکر کنم.

بوناچیچ: نفت را دست‌کم گرفته بودیم

ما از ابتدای بازی اهمیت درستی برای این بازی قائل نشدیم و منطقی است که تیم ما نتیجه لازم را از این بازی نگیرد. معدل سنی تیم ما بین ۲۸ تا ۳۰ سال است و وقتی یک تیم به این مرحله سنی می‌رسد، تجربه بازیکنان قدیمی‌این تیم باید به کمک تیم بیاید که متاسفانه چنین نشد. ما تماشاگران را می‌شناسیم و انتظار ما از آنان تشویق مجموعه بازیکنان سپاهان، فارغ از نام آنها است. خواسته من از هواداران سپاهان تشویق بازیکنان تیم و حتی بازیکنان تعویضی است تا با روحیه‌ای که آنها به بازیکنان می‌دهند، به روزهای ایده‌آل و خوب سپاهان نزدیک شویم. سپاهان در چند سال اخیر همیشه جزو تیم‌های بالای جدول بوده و سعی ما در بازی‌های آتی دستیابی به جایگاه‌های بالای جدول و قهرمانی است.

فرکی: سپاهان مطابق میل ما بازی کرد

در نیمه اول، بازی برابری مقابل سپاهان انجام دادیم و طبیعی بود که سپاهان در نیمه دوم با ترکیبی هجومی‌تر به میدان خواهد آمد و این اتفاق نیز افتاد. در این بازی به دنبال یک فرصت و یک گل بودیم. در این بازی به دنبال کسب حداقل نتیجه و نیم‌نگاهی به کسب حداکثر امتیاز داشتیم که الحمدلله به این مهم دست یافتیم.

مرفاوی: حرف‌های گزارشگر سیما خانواده مرا به بیمارستان کشاند

از مدیریت، مردم و رسانه‌ها گله‌ای ندارم و برای آینده تیم مس کرمان آرزوی موفقیت می‌کنم، اما دیگر برای یک لحظه هم در کرمان نمی‌مانم. به همه مردم و هواداران تیم مس کرمان حق می‌دهم. توقع مردم کرمان از فوتبال بسیار بالااست و هواداران صبر و حوصله ندارند. متاسفانه به تیم فصل گذشته مس اعتماد کردم و پارسال بازیکنانی در تیم ما مطرح شدند و شخصیت پیدا کردند که امسال متاسفانه به حد خود راضی‌کننده نبودند. متاسفانه چهارشنبه شب گزارشگر صدا و سیما طوری گزارش کرد که خانواده من را به بیمارستان کشاند که این مساله از نبودن وجدان کاری نشأت می‌گیرد. نمی‌دانم چه کسی به این گزارشگران خط می‌دهد که از بازی مس با استقلال تا به حالا به ضرر مس گزارش می‌کنند.

مظلومی: فولاد اسیر ما شد

بر هم‌ ریختن نظم تیم فولاد و تغییراتی که در زمین انجام دادیم نتیجه خوبی برایمان داشت. بازی خوبی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. اگرچه فولاد بازی را خوب آغاز کرد، ولی ما زودتر از آنها به گل رسیدیم و در ادامه آنها نیز به سرعت گل‌خورده را جبران کردند. با جوی که بر بازی و ورزشگاه حاکم بود شاید اگر بازیکنانم تجربه نداشتند شیرازه تیم از هم می‌پاشید، ولی تیم ما توانست آرامش خود را حفظ و بازهم برای گلزنی تلاش کند.

قلعه‌نویی: به کیفیت مطلوب رسیده‌ایم

در مقابل شهرداری تبریز بازی خوبی ارائه کردیم و توانستیم زود به گل رسیده و به بازی مسلط شویم و نتیجه را به نفع خود به پایان ببریم. ما توانستیم با یک بازی تاکتیکی نتیجه خوبی بگیریم و من اعتقاد دارم که گل‌های زود هنگام ما باعث شد تا شیرازه تیم شهرداری از هم بپاشد و نتیجه را واگذار کند. بازیکنان تیم تراکتورسازی نیمه اول را به نحو احسن به پایان بردند، ولی نیمه دوم را جدی نگرفته و فکر کردند که بازی تمام شده است و این باعث شد که در نیمه دوم بازی خوبی ارائه ندهند. من گفته بودم که تیم اصلی ما هوادارانی هستند که به استادیوم می‌آیند و دیدیم که این امر میسر شد و البته این را هم باید ذکر کرد که ما بازی زیبایی ارائه دادیم تا هواداران از تماشای آن لذت ببرند.

بازیکنان مس گزارشگر را کتک زدند

در پایان دیدار مس کرمان و فجر سپاسی که به پیروزی تیم میهمان انجامید، مرفاوی با گزارشگر بازی به شدت درگیر شد و سپس سه بازیکن مس یعنی کلاه کج، امرایی و پولادی به حمایت از سرمربی خود به گزارشگر مذکور حمله کردند تا صحنه های عجیبی رقم بخورد و ماموران انتظامی وارد ماجرا شوند.مرفاوی نیز پس از این شکست از سمت خود استعفا کرد. ضمنا ماموران نیروی انتظامی اجازه خروج اتوبوس مس از ورزشگاه را ندادند و خواستار پیاده شدن سه بازیکن درگیر با گزارشگر کرمانی شدند.

***

تهدید یک عکاس ورزشی در اهواز

یکی از مسوولان هیات فوتبال اهواز در حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال فولاد و استقلال یکی از عکاسان را تهدید به قتل کرد! به گزارش مهر، در حاشیه دیدار پنج‌شبه شب تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال زمانی که برخی عکاسان رسانه‌های ورزشی نسبت به جایگاه نامناسب خود به مسوولان اعتراض کردند، یکی از مسوولان هیات فوتبال خطاب به عکاسان با به کار بردن الفاظی ناشایست و زننده اعلام کرد که من این قدرت را دارم که در همین زمین شما را بکشم و بیرون از ورزشگاه هم می توانم این کار را بکنم!