با صدا و سیما مصاحبه نمی‌کنم

مایلی‌کهن پس از خارج شدن از نشست کمیته انضباطی می‌گوید با وجود احترامی که برای این کمیته قائل است، اما این صحبت‌ها را بر مبنای عدالت نمی‌بیند، چرا که این نشست چند ایراد اساسی داشت. به گزارش ایسنا، محمد مایلی‌کهن در حالی که از جلسه کمیته انضباطی فدراسیون خارج شده بود، گفت: در حالی به خاطر صحبت‌هایم در برنامه شوک به کمیته انضباطی آمده‌ام که پس از انتشار صحبت‌هایم در مطبوعات، مسوولان باشگاه استقلال صراحتا از مهرداد اولادی اسم آوردند و او را متهم کردند که در فینال جام حذفی به سود پرسپولیس بازی کرده است، ولی هیچ برخوردی با آنها صورت نگرفت.

مایلی‌کهن در پاسخ به این سوال که شایعه شده ممنوع‌التصویر شده‌اید، گفت: این من هستم که با صداوسیما دیگر مصاحبه نمی‌کنم، چرا که رسانه تحمل یک نامه سرگشاده را که مستنداتی را هم به آن اضافه شده ندارد. در حال حاضر خبرگزاری‌ها و شبکه‌های تلویزیونی زیادی در اقصی‌نقاط دنیا هستند که برای مصاحبه اصرار می‌کنند و من از این پس با صداوسیما مصاحبه نخواهم کرد.

وی درباره پخش صحبت‌های حسن روشن در تلویزیون که گفته بود مایلی‌کهن ویلای ۸۰۰ میلیون تومانی دارد، گفت: ممکن است یک نفری بخواهد دروغی را بگوید، اما وقتی صداوسیما این دروغ را منتشر می‌کند وااسفا دارد.