برزیل و فرانسه به نیمه نهایی رسیدند

تیم‌های ملی برزیل و فرانسه به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی جوانان صعود کردند. در ادامه رقابت‌های جام جهانی جوانان که به میزبانی کلمبیا در حال برگزاری است، برزیل و فرانسه نیز به جمع ۴ تیم برتر رقابت‌ها راه یافتند. در نخستین دیدار شب دوم مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها تیم ملی فرانسه ۳ بر ۲ از سد نیجریه گذشت و در دیگر دیدار برزیل، دومین تیم پرافتخار این رقابت‌ها با ۴ عنوان قهرمانی پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل اسپانیا در وقت‌های عادی و تلف شده در ضربات پنالتی ۴ بر ۲ حریف خود را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد.

در شب اول این رقابت‌ها نیز تیم‌های آرژانتین و پرتغال یکی با ۶ عنوان قهرمانی به عنوان پرافتخارترین تیم جام‌جهانی و دیگری با ۲ عنوان قهرمانی به عنوان سومین تیم پرافتخار به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت‌های عادی و تلف شده با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نهایت دو تیم در ضربات پنالتی با هم به رقابت پرداختند که در این مرحله پرتغالی‌ها موفق‌تر عمل کرده و ۵ بر ۴ به برتری رسیدند تا به عنوان اولین تیم راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

در دیگر دیدار کلمبیا میزبان رقابت‌ها مقابل مکزیک تن به شکست ۳ بر یک داد تا در مقابل چشم هوادارانش، دومین شگفتی مرحله یک چهارم نهایی نیز رقم بخورد. تیم ملی جوانان مکزیک در مرحله نیمه نهایی با برزیل بازی می‌کند و پرتغال نیز به مصاف فرانسه خواهد رفت.