سرمربی سابق پرسپولیس باردیگراز حبیب کاشانی انتقاد کرد و از استیلی خواست تا فقط درباره خودش اظهار نظر کند.

برنامه تلویزیونی نود دوشنبه شب با بیش از سه ساعت زمان و با موضوعات فوتبالی روی آنتن رفت که مهمترین بخش این برنامه به صحبت‌های حمید استیلی سرمربی پرسپولیس و انتقادات علی دایی سرمربی سابق این تیم از حبیب کاشانی مرتبط می‌شد. سوال نظر سنجی برنامه نود به نتایج ضعیف پرسپولیس طی سه هفته اخیر مرتبط می‌شد که از مخاطبان پرسش شده بود: دلیل اعتراض هواداران پرسپولیس از روی سکوها چیست؟

شرکت‌کنندگان در این نظر سنجی از میان سه گزینه: بازی ضعیف بازیکنان، صبر کم تماشاگران و نحوه روی کار آمدن حمید استیلی، ۱۳ درصد به گزینه یک یعنی بازی ضعیف بازیکنان، ۳۶ درصد به گزینه دو یعنی صبر کم تماشاگران و بالاخره ۵۱ درصد به گزینه نحوه روی کار آمدن استیلی رای دادند. حمید استیلی که به همراه تیمش در استان کرمان به سر می‌برد، میهمان تلفنی برنامه نود بود. وی ضمن اشاره به موضوعاتی چون در اختیار نداشتن همه بازیکنانش و همچنین کم بودن فرصت هماهنگی تیم، به انتقادات این روزهای هواداران پرسپولیس اشاره کرد و در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید مردم از نحوه حضور شما ناراحتند و دایی را تشویق می‌کنند، گفت: «کمیته فنی که آقای دایی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد، اما ایشان گفت با مدیر باشگاه کار نمی‌کند در حالی که ۱۸ ماه قبل با ایشان کارش را شروع کرده بود؛ ضمن اینکه در این موضوع گناه من چیست؟»

وی افزود: «بنده بارها در دوران بازیگری سرم را برای پرسپولیس مقابل توپ قرار دادم و یادم هست که در پایان بازی استقلال و پرسپولیس که ما ۹ نفره شدیم در رختکن از حال رفتم و...»

استیلی گفت:« چطور شما می‌گویید که سرمربیگری من برنامه‌ریزی شده بود؟ اگر آقای دایی بعد از انتخابش از سوی کمیته فنی هدایت تیم را پذیرفته بود که من سرمربی نمی‌شدم.»

در پایان این بخش از حرف‌های سرمربی پرسپولیس، علی دایی روی خط آمد و مدعی شد که استیلی حرف‌های کاشانی را بر زبان می‌آورد. این مربی گفت:«بنده تا این لحظه به آقای استیلی احترام گذاشتم، اما از ایشان می‌خواهم درباره بنده نظر ندهد. ایشان حرف‌های آقای موقت را می‌زند. اگر ۱۸ ماه قبل با این آقا کار کردم دلیلش این بود که ماهیت او برایم مشخص نشده بود. اگر هم به کمیته فنی برنامه دادم بخاطر مردم بود. ضمن اینکه یادمان نرود که ایشان بعد از بازی فینال جام حذفی گفته بود: می‌روم آموزش و پرورش و فوتبال بماند برای فوتبالی‌ها، پس چرا برگشتند؟!» دایی افزود: «آقایان فصل قبل در جریان بازی با صبا از طریق لیدرهای خود علیه من اطلاعیه خواندند.»

سرمربی راه آهن گفت: «کجای دنیا دیده‌اید که از مربی ساعت ۵/۵ صبح جواب بخواهند؟ دلیل کارشان این بود که آن روز قرار بود آقای سجادی به عنوان وزیر به مجلس برود و رای اعتماد بگیرند و آقایان می‌خواستند قبل از آن مراسم مساله تمام شود.»

مجری برنامه پیرامون اتفاقات حاشیه‌ای بازی کرمان به انتقاد از نیروی انتظامی‌ این استان پرداخت و گفت: قرار بود فرمانده یگان ویژه کرمان امشب در گفت وگو با برنامه دلایل رفتار بد برخی نیروها با خبرنگار برنامه نود در جریان دیدار مس-استقلال را توضیح دهد که این اتفاق رخ نداد و ضمنا به ما اجازه ندادند تا تصاویر مربوط به این اتفاق را پخش کنیم. وی در انتهای برنامه گفت: «امیدوارم میزان رای مردم باشد!»