پرسپولیس تشنه به سرچشمه رسید

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام سه دیدار آغاز می‌شودو بامداد پنج‌شنبه با بازی استقلال تهران - فجرسپاسی شیراز به اتمام می‌رسد در این هفته سرخپوشان پرسپولیس در کویر برای آخر نشدن و آشتی با هوادارانش باید پیروز شود. تیم‌های فوتبال مس سرچشمه کرمان و پرسپولیس تهران در شرایطی در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت که هر دو تیم تاکنون بردی را به دست نیاورده‌اند و در رتبه‌های هجدهم و هفدهم جدول رده‌بندی

قرار دارند. پرسپولیس به معنای کامل کلمه بحران‌زده است و در این شرایط دشوار به کویر و کرمان می‌رود تا با تیمی‌بازی کند که اتفاقا از جهاتی مشابه سرخپوشان است. مس سرچشمه هم لیگ برتر را خوب آغاز نکرده و در نخستین تجربه حضور در این مسابقات سه شکست را متحمل شده و رتبه هجدهم را به خود اختصاص داده است یعنی یک پله پایین‌تر از پرسپولیس. مس مقابل تیم‌های سایپا، فولاد و ملوان شکست خورده و پرسپولیس هم از دیدار با ملوان، شاهین و شهرداری تنها موفق به کسب یک امتیاز شده و شرایط مناسبی ندارد.

هواداران پرسپولیس که از نتایج تیم‌شان راضی نیستند، در انتظار نخستین پیروزی سرخپوشان هستند تا از شرایط ناامید کننده فعلی خارج شوند. احتمال اینکه تغییراتی در ترکیب پرسپولیس ایجاد شود، نیز وجود دارد. مس سرچشمه هم می‌خواهد از امتیاز میزبانی استفاده کند و به اهداف مورد نظرش برسد. این دو تیم برای نخستین بار است که رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

برنامه دیدارهای هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

سه شنبه - ۲۵/۵/۹۰

شاهین بوشهر - ملوان بندرانزلی، ساعت ۲۲، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

صنعت نفت آبادان - مس کرمان، ساعت ۲۲، ورزشگاه تختی آبادان

مس سرچشمه کرمان - پرسپولیس تهران، ساعت ۲۲:۳۰، شهید باهنر کرمان

چهارشنبه - ۲۶/۵/۹۰

داماش گیلان - تراکتورسازی تبریز، ساعت ۲۲، ورزشگاه شهیدعضدی رشت

ذوب آهن اصفهان - فولاد خوزستان، ساعت ۲۲، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

صبای قم - سایپای البرز، ساعت ۲۲، ورزشگاه یادگارامام (ره) قم

نفت تهران - راه آهن شهرری، ساعت ۲۲، ورزشگاه دستگیری تهران

شهرداری تبریز - سپاهان اصفهان، ساعت ۲۲، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

استقلال تهران - فجرسپاسی شیراز، ساعت ۲۲:۳۰، ورزشگاه آزادی تهران