عباسی وضعیت  استقلال و پرسپولیس را سروسامان می‌دهد

وزیر ورزش و جوانان گفت: عجله نکنید با بررسی تمام مسائل بهترین تصمیم‌ها را برای استقلال و پرسپولیس می‌گیرم. محمد عباسی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره شرایط باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال اظهار کرد : همه این را می‌دانند که استقلال و پرسپولیس هواداران خاص خودشان را در سراسر ایران اسلامی‌و حتی خارج از کشور دارند. به همین دلیل باید به وضعیت این دو تیم رسیدگی شود. وی افزود: اگر دقت کنید این تیم‌ها با یک باخت هوادارانشان افسرده می‌شوند و با یک برد هوادارانشان شاداب می‌شوند و این موضوع به پویایی جامعه کمک می‌کند و بسیار مهم و جدی است.

عباسی تاکید کرد: برای سر و سامان گرفتن این ۲ باشگاه عجله نکنید؛ به همین دلیل قصد داریم بهترین تصمیم‌ها را برای استقلال و پرسپولیس بگیریم تا این دو تیم در آرامش کامل و با مدیریت‌های عالی به هدفشان در مسابقات برسند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: البته ما این را فراموش نمی‌کنیم که باید به تمام تیم‌ها و اصلا فوتبال کشورمان نگاهی جدی داشته باشیم و با یک برنامه‌ریزی استراتژیک و مناسب سعی کنیم تا بستری را آماده کنیم که شرایط برای موفقیت تیم ملی ما که پتانسیل خوبی دارد مهیا شود. این کار به زمان نیاز دارد که سعی خواهیم کرد با مشورت کارشناسان و صاحبنظران تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.