هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی آغاز خواهد شد که همه چیز تحت تاثیر فشردگی مسابقات است. اما مربیان یکی از تیم‌ها به جز مسائل بدن‌سازی و تاکتیکی دغدغه‌های دیگری هم دارند. به گزارش سایت گل، در یکی از مسابقات این هفته، دو مربی نامدار فوتبال ایران در حالی روبه‌روی هم قرار می‌گیرند که یکی از این دو، باور دارد طرف مقابل برای نتیجه‌گیری دست به اقدامات دیگری می‌زند. مربی یادشده با اشاره به سوابق قبلی رقیب، مطمئن است که وی در این دیدار از امدادهای نسبتا غیبی (!) بهره‌مند خواهد بود.

البته او بیراه هم نمی‌گوید. از یکی از مربیان لیگ سوابق و شواهد زیادی وجود دارد درباره اینکه او به جادو، جمبل، رمالی و... اعتقاد زیادی دارد. حتی سال گذشته یکی از خبرنگاران بومی گزارش مفصلی در این باره تهیه کرد. گزارشی که در آن کلماتی که به رمالی سنتی ایرانی مربوط می‌شد به وفور در آن وجود داشت.

به نظر می‌رسد تدابیر امنیتی برای مقابله با طلسم (که از طریق پاشیدن مایعات مشکوک یا پودرهای خاص منتقل می‌شود) باید در دستور کار تیم میزبان این مسابقه باشد. در این اوضاع، این بهترین باطل‌السحری است که وجود دارد!

البته این مسائل را چندان به بی‌سوادی و عوام بودن مربیان فوتبال ایران نسبت ندهید. با توجه به اینکه شانس در فوتبال فاکتور مهمی است، بسیاری از مربیان و مدیران به مرور قضا و قدری می‌شوند و به جادوگران روی می‌آورند. در این زمینه تا دلتان بخواهد شواهد موجود است.