استعفای مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از9 سال

مدیرعامل مستعفی باشگاه سپاهان می‌گوید با استفاده از تجربیات مدیرعامل جدید، سپاهان در دهه ۹۰ به موفقیت‌های بیشتری خواهد رسید. محمدرضا ساکت درباره تصمیم‌اش برای استعفا از مدیرعاملی باشگاه سپاهان گفت: من سال۸۱ در سپاهان مسوولیت گرفتم و این مسوولیت من در سه دوره سه ساله ادامه داشت و با توجه به فشار کار اجرایی، شرایط جسمانی و خستگی مفرط از مد‌ت‌ها قبل درخواست کناره‌گیری داشتم. امسال هم اصرار داشتم که قبل از لیگ از سمتم کناره‌گیری کنم، اما به دلیل دوران حساس نقل و انتقالات از من خواسته شد که به کارم ادامه دهم تا اینکه سرانجام در ۵/۵/۹۰ مراتب را تقدیم کردم و خواستم درخواست استعفایم محقق شود و بعد از صحبت با سمیعی‌نژاد (مدیرعامل فولادمبارکه) ایشان استعفایم را پذیرفت.

وی افزود: با این‌ حال مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه از من قول گرفت که کماکان در هیات‌مدیره حضور داشته باشم و به عنوان نایب رییس هیات مدیره به کارم ادامه دهم و من هم چون خودم را سپاهانی می‌بینم به این پیشنهاد پاسخ مثبت دادم تا بتوانم به باشگاهم کمک کنم. بعد از ۹ سال باید از مردم که همواره ما در کنارشان بودیم، تشکر کنم.

ساکت با بیان اینکه سپاهان قائم به شخص نیست، گفت: الزامات حرفه‌ای در سپاهان نهادینه شده و باشگاه راه خودش را بلد است. خوشحالم رحیمی‌پیشنهاد مدیریت باشگاه سپاهان را پذیرفت. حضور چنین فرد بزرگی در سمت سابق من برایم قابل افتخار است. او سپاهانی اصیل است و فردی توانا است و انتظار می‌رود همه رسانه‌ها و افکار عمومی‌از سپاهان به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حمایت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است این گمانه‌زنی مطرح شود که پس از استعفای شما از سپاهان خودتان را آماده حضور در انتخابات آتی فدراسیون فوتبال می‌کنید، گفت: آن قدر کار اجرایی مرا فرسوده کرده که در حال حاضر به کار اجرایی فکر نمی‌کنم، ۹ سال کار فشرده مرا مستهلک کرده و دیگر نمی‌خواهم به کارهای اجرایی بپردازم، می‌خواهم فرصتی داشته باشم تا به خودم و مسائل شخصی بپردازم. مدیرعامل جدید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز گفت: افتخار می‌کنم که در این باشگاه هستم و امیدوارم بتوانم روند موفقیت این باشگاه را ادامه دهم.

علیرضا رحیمی‌که سه‌شنبه شب به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه فولاد سپاهان جای محمدرضا ساکت را گرفت، گفت: برای من افتخاری است که در این پست فعالیت کنم. در گذشته‌ با سپاهان بوده‌ام چه آن زمانی که در اصفهان بودم و چه آن زمانی که در فدراسیون هندبال حضور داشتم.