دله آلی

دله آلی copy

بازیکنی که زمانی قیمت او 100میلیون یورو تخمین زده می‌شد، در 28سالگی مشتری خاصی ندارد و به همین دلیل هم فعلا بازیکن آزاد محسوب می‌شود. دله آلی که پرچمدار نسل مستعد فوتبال انگلیس محسوب می‌شد، مدت‌هاست در سراشیبی سقوط قرار گرفته و آخرین بار فصل گذشته حوالی باشگاه اورتون رویت شد؛ اما تافی‌ها هم قراردادش را فسخ کردند. بازیکنی که در کارنامه‌اش انتخاب به عنوان بهترین جوان فصل لیگ برتر را ثبت کرده است.

عمر سولت

عمر سولت copy

مدافع 24ساله و فرانسوی سابق لیون هم که فصل گذشته پس از اتمام قراردادش با سالزبورگ تصمیم گرفت به دنبال چالش جدیدی برود، هنوز نتوانسته تیمی را پیدا کند که هم پول خوبی به او پرداخت کند و هم پروژه جذابی داشته باشد. میان تمام بازیکنان آزاد دنیا، سولت با قیمت 8میلیون یورویی، بیشترین ارزش را از نظر ترانسفرمارکت دارد.با توجه به سن و سال سولت، احتمالا تا زمستان یک تیم جدید برای او پیدا شود.

وسام بن یدر

وسام بن یدر copy

کاپیتان فصل گذشته موناکو که در این تیم آمار فوق‌العاده 118گل و 34پاس گل در 201بازی را از خود به جای گذاشته بود، پس از اتمام قراردادش با این تیم فرانسوی تصمیم به جدایی گرفت، اما اخیرا ممکن است در 34سالگی حتی فوتبال را هم کنار بگذارد. او به تجاوز متهم شده و قرار است به زودی دادگاه حکم نهایی‌اش را صادر کند. او پیش‌تر اتهام رانندگی در مستی را پذیرفته اما ادعا کرد که یادش نمی‌آید تجاوزی هم صورت گرفته یا خیر!

سیمون کیائر

سیمون کیائر copy

کاپیتان سابق تیم ملی دانمارک از زمان جدایی از میلان در انتهای فصل قبل، هنوز نتوانسته تیمی برای خودش دست و پا کند و به‌دلیل مصدومیت‌های متعدد، باشگاه‌های زیادی هم خواهان او نیستند. کیائر یکی از ارکان اصلی آخرین قهرمانی میلان در سری A بود؛ اما پس از اینکه مدیران روسونری به اطلاعش رساندند که قصد تمدید قراردادش را ندارند، خودش هم فعلا تیم جدیدی پیدا نکرده است.

سرخیو راموس

سرخیو راموس copy

کاپیتان سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا  پس از جدایی از رئال، دو فصل را در پی‌اس‌جی گذراند و سال قبل هم به سویا، تیم دوران نوجوانی‌اش برگشت. درحالی‌که این مدافع فصل بدی را هم پشت سر نگذاشته بود، اعلام کرد از سویا جدا می‌شود و تاکنون به اکثر تیم‌های بزرگی که با مصدومیت طولانی‌مدت مدافعانشان مواجه شده‌اند، لینک شده! راموس پیشنهادهای نجومی از عربستان دریافت کرد اما فعلا به آنها پاسخ منفی داده است.