هک کردن عکس‌های بازیکن منچستر از کاخ سفید

باشگاه منچستر یونایتد روز جمعه میهمان کاخ سفید بود.بازیکنان و کادر فنی تیم به همراه سرآلکس فرگوسن از بخش‌های مختلف دیدن کردند و ریو فردیناند هم ازهمه اتاق‌های ساختمان عکسی گرفت و سعی کرد خودش هم در اکثر آنها حضور داشته باشد. او که هیجان زده شده بود حتی با نوشتن جملاتی در زیر عکس‌ها (در اکانت توییترش ) به مسخره کردن سیستم امنیتی محل اقامت رییس جمهور آمریکا پرداخت، اما گویا ماموران اف‌بی‌ای یا سیا در جریان آپلود شدن عکس‌های او در این سایت بودند وپاسخ دندان‌شکنی به شوخی او با شرایط امنیتی محل دادند. چند ثانیه بعد وقتی فردیناند برای مرور عکس‌ها، پست آخرش را چک کرد اثری از آنها نیافت. تمامی عکس‌های او از سایت حذف شد و به جایشان عکسی از مردی کارتونی که به تخته سیاهی اشاره می‌کرد، تکرار شده بود!!!

فردیناند پس از اینکه با این اقدام امنیتی مواجه شد، به شوخی در اکانتش نوشت شاید جک باوئر (قهرمان سریال پربیننده ۲۴) در همین فرصت اندک همه آنها را پاک کرده است!

البته فردیناند و ماکدا در بیرون از کاخ با ماموران مسلح پلیس عکس گرفتند و این عکس‌ها در کنار عکسی از سالن غذاخوری کاخ سفید هنوز هم قابل دسترسی است.