لیگ مانند هندوانه در بسته‌ است

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن شهرری با ابراز رضایت از تمرینات تیمش گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم که فصل جدید را خوب شروع کنیم. به گزارش ایسنا،علی دایی درباره شرایط تیمش در آستانه شروع فصل یازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: خدا را شکر شرایط تیم ما در حال حاضر بسیار خوب است و با توجه به زمان کمی که برای آماده‌سازی تیم در اختیار داشتیم تمرین‌های خوبی انجام داده‌ایم. وی در ادامه با ابراز رضایت از کیفیت اردوی تیمش در اردبیل، خاطرنشان کرد: اردوی بسیار خوبی در سرعین داشتیم که بازیکنان در اردو با من خیلی همکاری کردند و فشار زیادی را در تمرینات تحمل کردند چرا که به دلیل کمبود زمان مجبور شدیم تمرین‌ها را بسیار پرفشار انجام دهیم.

دایی در ادامه با بیان اینکه او و همکارانش و تمام بازیکنان راه‌آهن سعی می‌کنند فصل جدید لیگ برتر را خوب شروع کنند، گفت: متاسفانه ایمان رزاقی‌راد همچنان به دلیل مصدومیت سال گذشته‌اش نمی‌تواند در شروع فصل ما را همراهی کند که امیدوارم هر چه سریعتر بهبود یابد. همچنین چند بازیکن دیگرمان نیز مصدوم هستند که فکر می‌کنم بتوانند در بازی اول ما را همراهی کنند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در ادامه درباره میزان هماهنگی بازیکنانش به ویژه کسانی که امسال به تیم اضافه شده‌اند، تصریح کرد: همان‌طور که گفتم زمان کمی برای آماده‌سازی داشتیم، ولی تمرین‌های خوبی انجام دادیم. در حال حاضر بازیکنان ما به آمادگی مطلوب نرسیده‌اند، ولی خوشبختانه در آمادگی نسبی به سر می‌برند. دایی در ادامه درباره پیش‌بینی‌اش از کیفیت فصل آینده لیگ برتر، اظهارنظر کرد: لیگ مانند هندوانه در بسته‌ای می‌ماند که تا باز نشود معلوم نمی‌شود درونش چگونه است، بنابراین من هم تا وقتی رقابت‌های لیگ برتر آغاز نشده نمی‌توانم درباره کیفیت آن نظر بدهم.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال در ادامه با بیان اینکه نمی‌خواهد درباره تیم ملی نظری بدهد، گفت: فقط به عنوان یک ایرانی برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می‌کنم و از مردم نیز می‌خواهم صبر داشته باشند و وقت کافی را به کارلوس کی‌روش بدهند تا بتواند برنامه‌هایش را در تیم ملی اجرا کند.

دایی در ادامه با بیان اینکه نمی‌توان پس از دو بازی درباره عملکرد تیم ملی صحبت کرد، افزود: بازی تیم ملی برابر مالدیو در حد و اندازه نام ایران نبود، ولی معتقدم باید به سرمربی پرتغالی تیم ملی فرصت بدهیم تا تیم را آن گونه که می‌خواهد بسازد. او تازه تیم را به دست گرفته و باید به او اجازه بدهیم آن‌طور که می‌خواهد کار کند. وی در پایان ابراز امیدواری کرد، تیم ملی در رسیدن به اهدافش موفق باشد.