گله امیر قلعه‌نویی از حاشیه‌سازان

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی پس از مدت‌ها در تشریح آخرین وضعیت آماده‌سازی تیمش صحبت کرد.

امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: به هر حال ما تیمی‌را تحویل گرفتیم که از چندین جنبه باید به آن نگاه کرد، مردم تبریز و طرفداران تراکتورسازی در سراسر کشور عشق و علاقه زیادی به این تیم دارند و این مسوولیت ما را سنگین‌تر می‌کند. سرمربی تراکتورسازی افزود: علاقه‌ای که در تراکتورسازی به این تیم وجود دارد شاید با همه تیم‌های دنیا متفاوت باشد. در مدت زمانی که در تبریز بودم، این عشق و علاقه را از نزدیک می‌بینم و مردم به شدت تیمشان را دوست دارند و این سرمایه معنوی تراکتورسازی است. وی با انتقاد از حاشیه‌سازان تراکتورسازی گفت: متاسفانه عده‌ای با حرکت‌های برنامه‌ریزی شده قصد دارند روی تراکتورسازی فشار وارد کنند. آنها با مطرح کردن بحث‌هایی همچون لزوم قهرمانی تراکتورسازی در لیگ یا حداقل آسیایی شدن این تیم در رقابت‌های فصل آینده می‌خواهند مشکلاتی را برای ما به وجود آورند. این افراد قابلیت‌های تیم را به طور دقیق درک نمی‌کنند و متوجه نیستند که فوتبال چه ویژگی‌هایی دارد. این ورزش قواعد خاص خودش را دارد، مگر ندیدیم در کوپا آمریکا تیم‌های مدعی چون برزیل و آرژانتین حذف شدند و تیم‌هایی فینالیست شدند که کسی فکرش را نمی‌کرد. فوتبال همین است و برای رسیدن به موفقیت فقط باید امیدوار بود و تلاش کرد.

وی تاکید کرد: من هیچ قولی برای قهرمانی یا کسب هر عنوان دیگری برای تراکتورسازی امسال نداده‌ام و تنها به دنبال این هستم تا تراکتورسازی فوتبال با کیفیتی را ارائه دهد. نتیجه‌ هم که دست خدا است. ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا طوری بازی کنیم که مردم خوشحال شوند. بی‌تردید لیاقت مردم تبریز، قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر است، اما این افراد نباید با فشارهایی که از بیرون به تیم می‌آورند، این مساله را از پیش تعیین شده تلقی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این حاشیه سازان از اشخاص درون شهر تبریز بوده یا از افراد دیگر تیم‌های لیگ برتری هستند، اظهار کرد: هستند دوستانی که این کار را انجام می‌دهند اما ما به همراه همه بازیکنان هم قسم شدیم که تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم به کار ببندیم.