این است لیگ قهرمانان

    مانوئل نویر با قرار گرفتن در درون دروازه بایرن‌مونیخ مقابل دینامو زاگرب در جریان برد ۹بر۲ تیمش، به رکورد ۱۴۱ بازی در لیگ قهرمانان اروپا رسید و اکنون توانسته در کنار رایان گیگز به جمع ۱۰ بازیکنی بپیوندد که بیشترین تعداد بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دارند. هرچند هنوز با ۱۸۳ بازی نفر اول یعنی کریس رونالدو فاصله زیادی دارد.

    توماس مولر هم بازی شماره ۱۵۲ خود در لیگ قهرمانان اروپا را انجام داد و تمام این بازی‌ها با پیراهن بایرن‌مونیخ بوده است. او از رکورد ژاوی(۱۵۱بازی) گذشت و اکنون رکورددار بیشترین بازی با پیراهن یک تیم در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است. این مهاجم ۳۵ ساله آلمانی در ۱۵۲ بازی لیگ قهرمانان اروپا موفق به ثبت ۵۴ گل و ۳۴ پاس گل شده است.

    هری کین نیز که موفق شد چهار گل به ثمر برساند، سه رکورد به نام خود ثبت کرد. مهاجم ۳۱ ساله بایرن توانست رکورد ۳۰ گل زده وین رونی را بشکند و اکنون با ۳۳ گل، بهترین انگلیسی تاریخ اروپا در این زمینه است. ضمن اینکه او نخستین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان شد که در یک بازی هت‌تریک پنالتی می‌کند و دومین انگلیسی تاریخ رقابت‌هاست که در یک بازی پوکر می‌کند.

    در برتری ۳بریک رئال مادرید مقابل اشتوتگارت در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، کیلیان امباپه موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند و نقش پررنگی در این پیروزی ایفا کند. با این حساب، کیلیان امباپه شمار گل‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد ۴۹ رساند و از زلاتان ابراهیموویچ با ۴۸ گل پیشی گرفت.

    با برتری ۳بریک مقابل میلان، لیورپول به تنها تیمی تبدیل شد که بیش از یک بار در سن‌سیرو بازی کرده و رکورد برد ۱۰۰ درصدی خود را حفظ کرده است. قرمزها سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۲۲ به ترتیب اینتر را با نتایج یک‌برصفر و ۲برصفر و میلان را نیز در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۴ با نتایج ۲بریک و ۳بریک شکست داده‌اند. آنها در ۵ بازی از ۶ بازی اخیر خارج از خانه خود مقابل تیم‌های ایتالیایی در تمام رقابت‌ها پیروز شده‌اند.

    دو گل از پنج گل میلان در ۳ دقیقه اول بازی‌هایش در لیگ قهرمانان اروپا به لیورپول بوده؛ پائولو مالدینی در فینال سال ۲۰۰۵ و گل کریستین پولیشیچ در بازی سه‌شنبه شب. گل وینگر آمریکایی‌(۲:۴۷) به لیورپول سریع‌ترین گل میلان در لیگ قهرمانان اروپا از زمان گل الکساندر پاتو به بارسلونا در سپتامبر ۲۰۱۱ (ثانیه ۲۴) بوده است.

    میانگین سنی ترکیب اصلی یوونتوس در جریان برتری ۳بریک مقابل آیندهوون ۲۵ سال و ۱۴۹ روز بود و گلیسون برمر با ۲۷ سال، مسن‌ترین بازیکن ترکیب اصلی بیانکونری محسوب می‌شد. این جوان‌ترین ترکیبی است که یوونتوس با آن در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته است. کنان ییلدیز هم با ۱۹ سال و ۱۳۶ روز سن به جوان‌ترین گلزن تاریخ یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد و از الساندرو دل‌پیرو گذشت.

    اندریک جوان با به ثمر رساندن گل آخر رئال مادرید در جریان برد ۳بریک برابر اشتوتگارت، توانست رکوردی که از سال ۱۹۹۵ در رئال مادرید پابرجا مانده بود را بشکند و بالاتر از اسطوره باشگاه بایستد. پیش از این رائول موفق شده بود با سن ۱۸ سال و ۱۱۳ روز در لیگ قهرمانان گلزنی کند و حالا این بازیکن با ۱۸ سال و ۵۸ روز جوان‌ترین گلزن تاریخ رئال در این رقابت‌ها است.