بمب خبری ذوب آهن ترکید.هوارملا محمد بازیکن سابق تیم های پرسپولیس و استقلال در روزهای گذشته مذاکراتی با ذوب‌آهن داشت و با این تیم اصفهانی به توافق رسید تا برای دو فصل آینده در ذوب‌آهن بازی کند. این بازیکن هفته گذشته با ذوب‌آهن به توافق رسید؛ اما به دلیل اینکه با تیم ملی عراق در اردو به سر می‌برد، نتوانست با این تیم قرارداد امضا کند. قرارداد هوار از سوی طاهر سعیدی وکیل نامبرده با ارائه وکالت نامه رسمی ‌در هیات فوتبال اصفهان ثبت شد.

ولید علی با استقلال به توافق رسید
بازیکن کویتی با مسوولان باشگاه استقلال به توافق رسید. باشگاه استقلال برای در اختیار داشتن بازیکنی در پست هافبک چپ با ولید علی در حال مذاکره بود که در پایان دو طرف به توافقات نهایی دست یافتند. در پی مذاکرات صورت گرفته، ولید علی ظرف دو روز آینده به ایران می‌آید تا قراردادش را با این تیم امضا کند.

یک مهاجم تونسی در پرسپولیس
مذاکرات پرسپولیسی‌ها با یک فوروارد تونسی به نام «مهدی بن دهی فلاح» به نتیجه رسیده و این بازیکن به احتمال فراوان رسما به پرسپولیس خواهد پیوست. این بازیکن در لیگ‌های تونس و لیبی بازی کرده و اولین بازیکن خارجی است که بعد از آمدن استیلی به تیم پرسپولیس می‌پیوندد.


احتمال جدایی مجیدی از استقلال
فرهاد مجیدی صبح دیروز با حضور در دفتر علی فتح‌الله‌زاده بر سر مسائل مختلف با سرپرست باشگاه استقلال به مذاکره نشست؛ اما بدون اینکه هیچ توافقی بین این دو حاصل شود باشگاه را ترک کرد.
به گزارش گل، مجیدی دیشب راهی دبی شد و با توجه به اینکه فصل نقل و انتقالات روز شنبه به پایان خواهد رسید، رفتن او به منزله جدایی قطعی از استقلال خواهد بود. شنیده می‌شود مسوولان باشگاه استقلال به شدت در تلاش برای راضی کردن فرهاد و به هم زدن سفر او به امارات هستند.