تحریم کنفرانس مطبوعاتی مهدی رحمتی

سیدمهدی رحمتی با حضور در کنفرانس مطبوعاتی، در غیاب دوربین‌های تلویزیونی و خبرنگاران خبرگزاری‌ها از فصل پیش‌رو سخن گفت. کنفرانس مطبوعاتی سیدمهدی رحمتی در حالی در سالن کنفرانس ساختمان علی فتح ا... زاده در لارستان برگزار شد که با توجه به تحریم خبرگزاری‌ها و شبکه‌های خبری سیما، خبرنگاران زیادی به محل مصاحبه نیامده بودند.

دروازه‌بانی که در یک‌ماه گذشته همواره سوژه اصلی بازار نقل و انتقالات بود با بیان اینکه در این مدت چیزهایی شنیده و اتفاقاتی دیده که واقعا ناامیدش کرده، مدعی شد: «۱۱ سال است فوتبال بازی می‌کنم و در این مدت روزهای خوب و بد زیادی داشته‌ام، اما همواره با توکل برخدا و تلاش خودم به دنبال آن بودم که روی پاهای خود ایستاده و به حقم در این فوتبال برسم. در این مدت نه از تحقیر مغموم شدم و نه از ستایش مغرور!»

رحمتی که مدعی بود به استقلال برگشته تا خاطرات تلخ ۲ سال حضور در این تیم را فراموش کند، ادامه داد: «من آمده‌ام که جبران روزهای بدم را در استقلال بکنم همان طور که به سپاهان رفتم و خیلی چیزها را به اثبات رساندم. پیش خودم گفتم باید جبران روزهایی را بکنم که طرفداران استقلال مهدی رحمتی ناآماده را تحمل کردند بنابراین در اوج به استقلال برگشتم و امیدوارم بتوانم در قهرمانی این تیم نقش داشته باشم. بزرگ‌ترین آرزویم این بود که زیر نظر حجازی کار کنم که نشد. اگر سازمان لیگ اجازه بدهد با پیراهنی بازی می‌کنم که نام ناصر حجازی روی آن حک شده است.»

بمب بزرگ فتح‌ا...‌زاده که از او لقب سلطان دروازه‌بان‌های ایران را هم گرفت در واکنش به اینکه هنوز جانشین خوبی در استقلال ندارد و ممکن است مصدومیت او ضربات جبران‌ناپذیری به این تیم وارد کند، گفت:«من در این ۱۱ سال که فوتبال بازی کردم همیشه یک جای بدنم درد می‌کرد و هیچ وقت صد درصد سالم نبودم (باخنده) اما من هم از داشتن یک رقیب خوب در تیم استقبال می‌کنم و امیدوارم زیاد مصدوم نشوم.»