ایران قهرمان وزنه برداری جوانان جهان شد

در پایان سی و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جوانان جهان در استان پیننگ مالزی بهادر مولایی و علیرضا کاظمی نژاد با کسب مدال طلا و نقره وزن به اضافه ۱۰۵ کیلوگرم باعث شدند تا تیم ایران به قهرمانی جهان دست یابد. روز پنج‌شنبه و در پایان این مسابقات بهادر مولایی و علیرضا کاظمی نژاد وزنه برداران به اضافه ۱۰۵ کیلوگرم ایران با اقتدار کامل توانستند مدال طلا و نقره این وزن را از آن خود کنند.

بر اساس این گزارش، بهادر مولایی در حرکت یک ضرب ۱۷۱ کیلوگرم و در دو ضرب ۲۳۱ کیلوگرم را بالای سر برد و در مجموع با ۴۰۸ کیلوگرم مدال طلای این وزن را از آن خود کرد. علیرضا کاظمی نژاد نیز در حرکت یک ضرب ۱۶۹ کیلوگرم و در دو ضرب ۲۱۷ کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد و در مجموع با ۳۸۶ کیلوگرم به مدال نقره این وزن دست یافت.

پس از تیم ایران در این رقابت که در شهر پنانگ مالزی برگزار شد، چین قهرمان با سابقه دنیا با ۵۳۸ امتیاز دوم شد و روسیه با ۵۱۷ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت. در پایان سی و هفتمین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان تیم ایران برای نخستین بار در تاریخ ۳۷ ساله این مسابقات در مجموع با کسب ۵۷۷ امتیاز به مقام قهرمانی جهان دست یافت.