مدافع و کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال مس کرمان پیوست.‌‍ پس از مذاکرات دو هفته‌ای و توافق طرفین، سپهر حیدری کاپیتان و مدافع فصل گذشته تیم پرسپولیس قراردادش را به مدت یک فصل با باشگاه مس کرمان به امضا رساند تا در فصل جدید لیگ برتر نارنجی‌پوشان را همراهی کند.

فرزاد آشوبی به تراکتورسازی پیوست
بازیکن میانی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال پس از توافق با مسوولان تراکتورسازی تبریز، شاگرد امیرقلعه نویی شد. فرزاد آشوبی که در پایان دهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر مورد تایید کادر فنی استقلال قرار نگرفت، پس از توافق با مسوولان باشگاه تراکتورسازی تبریز با عقد قراردادی یکساله به این تیم پرطرفدار پیوست. هدایت این تیم را امیرقلعه‌نویی برعهده دارد.
بازگشت احتمالی عمادرضا به مصر
تیم فوتبال الزمالک خواستار بازگشت مهاجم عراقی خود به مصر شد.عمادرضا مهاجم پیشین تیم سپاهان هم اکنون در اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشورش به‌سر می‌برد. بر همین اساس باشگاه الزمالک مصر که با این بازیکن قرارداد دارد و خواستار بازگشت این بازیکن به مصر برای حضور در تمرینات آماده‌سازی الزمالک شده است. مسوولان باشگاه سپاهان نیز به دنبال جذب عمادرضا هستند و اعلام کرده‌اند در صورتی که این بازیکن بتواند رضایت‌نامه‌اش را بگیرد به اصفهان می‌آید.