تشریح آخرین وضعیت پرسپولیس از زبان استیلی

سرمربی پرسپولیس گفت: خبرهای خوشی که قرار بود به هواداران بدهیم، با اردوی تیم ملی در اتریش به تعویق افتاد.

به گزارش فارس، حمید استیلی در مورد حضور اشپتیم آرفی در تراکتورسازی و جذب بازیکن خارجی، عنوان کرد: به دنبال مذاکره و رایزنی هستیم تا بازیکنان خوب خارجی جذب کنیم. نفراتی می‌خواهیم که نیمکت‌نشین نباشند و بتوانند به پرسپولیس کمک کنند و مثمر ثمر باشند. وی در مورد جدایی بهنام ابوالقاسم‌پور و مذاکره برای انتخاب جانشین وی گفت: ابوالقاسم‌پور همان‌طور که خودش اعلام کرد به دلیل مشکلات تحصیلی نتوانست به ما کمک کند. اکنون می‌خواهیم با صبر و حوصله یک مربی دیگر را به پرسپولیس بیاوریم. استیلی در مورد اینکه عاشوری به خاطر پیشنهاد ۸۰ میلیون تومانی حاضر به همکاری با پرسپولیس نشده، تصریح کرد: در حال مذاکره با این مربی هستیم. وضعیت نهایی عاشوری تا پایان هفته جاری مشخص خواهد شد. سرمربی پرسپولیس در مورد زمان حضور مربیان خارجی مانند هنکه در این تیم گفت: در هفته جاری تمام این مسائل مشخص خواهد شد و اینکه آنها به پرسپولیس خواهند آمد یا خیر.

استیلی در مورد نحوه همکاری مهاجرانی با پرسپولیس اظهار داشت: من از مهاجرانی خواسته‌ام کنار تیم باشد و به من کمک کند و ایشان هم بدون آنکه پست خاصی در باشگاه بگیرد در حال کمک به پرسپولیس است.

وی در مورد وضعیت حضور کریم انصاری‌فرد و مهرداد اولادی در پرسپولیس به فارس گفت: با هر دوی آنها صحبت کرده‌ایم و منتظر پاسخ‌شان هستیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه وعده داده بود خبرهای خوشی به هواداران بدهد، گفت: با بازیکنان ملی‌پوش مذاکرات خوبی انجام داده‌ایم، اما اردوی تیم ملی در اتریش باعث شد این خبرهای خوش به تعویق بیفتد. استیلی در مورد اینکه از بین میثاق معمارزاده و حسین آشنا کدام یک به پرسپولیس می‌آیند، خاطرنشان کرد: با ۴ دروازه‌بان مشغول مذاکره هستیم که هنوز با هیچ کدام به توافق نرسیده‌ایم. هر زمان که مذاکرات نتیجه داد، آن را اعلام می‌کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه نتوانسته نفرات اول و دوم بازیکنان مورد نظر او را جذب کند، گفت: من شاهد هستم که باشگاه در تلاش است تا بهترین نفرات را جذب کند. خود من هم با برخی از بازیکنان صحبت کردم. می‌خواهیم یک تیم قدرتمند بسازیم.