انتقاد حمید استیلی از دستمزد بازیکنان:

دست روی هر بازیکنی می‌گذاریم، رقم‌های عجیبی می‌شنویم حمید استیلی گفت: رقم‌هایی که بازیکنان به پرسپولیس پیشنهاد می‌دهند، ‌بسیار عجیب است و در بعضی مواقع به یک میلیارد هم می‌رسد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از رقم‌های بالایی که برخی بازیکنان برای آمدن به پرسپولیس تعیین کرده‌اند، گفت: متاسفانه ما به دنبال هر کسی می‌رویم، رقم‌های عجیبی می‌شنویم که به یک میلیارد تومان می‌رسد و این موضوع اصلا با فوتبال ما نمی‌خواند. این در حالی است که یکسری بازیکنان ما مثل علی کریمی سفید امضا می‌کنند یا علیرضا حقیقی سقف قرار داد را رعایت می‌کند. مطمئنا ما کسانی را می‌خواهیم که پرسپولیس را دوست داشته باشند، نه این که به خاطر پول به پرسپولیس بیایند.

وی افزود: آمدن به تیم بزرگی مثل پرسپولیس که این همه هوادار دارد، مطمئنا هزینه‌هایی هم دارد که وقتی یک بازیکن به پرسپولیس می‌آید، باید آن هزینه‌ها را قبول کند، اما از سوی دیگر موفقیت‌هایی برای او به دنبال خواهد داشت و می‌تواند به خیلی چیزها برسد. سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه رقم بازیکنان نسبت به فصل قبل خیلی بیشتر شده، گفت: امسال با سال گذشته خیلی فرق کرده و پارسال اصلا رقم‌ها میلیاردی نبود، متاسفانه یکسری بازیکنان ملاکشان پول است و همه چیز را با پول می‌سنجند و باید نظارتی روی این موضوع باشد.