مردم دست به دامن 90 شدند

در حالی‌که جامعه فوتبال ایران در انتظار جلسه‌ مسوولان فدراسیون فوتبال است خبر رسید که علی کفاشیان برای مسافرت به اصفهان رفته است

پس از فاجعه‌ای که پنج‌شنبه شب علیرضا منصوریان سرمربی تیم ملی امید از آن خبر داد خیلی‌ها مسوولان ارشد فدراسیون فوتبال را مقصر ناکامی‌های زنجیره‌ای فوتبال ایران دانستند، اما هیچ کدام از فدراسیون‌نشینان‌ فاجعه را به گردن نگرفتند. از محمد دادکان تا واعظ آشتیانی و حمید رضا آصفی و... هریک به نوعی کفاشیان را مقصر اصلی نام نهادند. هرچند رییس فدراسیون هنوز با لبخند تکراری‌اش سعی می‌کند از زیر بار مسوولیت شانه خالی کرده و از استعفاء سرباز می‌زند. در چنین شرایطی مخاطبان پر تعداد برنامه ۹۰ از اینکه تا دو ماه عادل فردوسی‌پور به مرخصی رفته و قرار نیست برنامه‌ای روی آنتن برود غمگینند. مردم دوست دارند فردوسی پور یکی از همین شب‌ها در جعبه جادویی حاضر شود و عاملان اصلی این اتفاق تلخ را به چالش بکشد. مراجعه به سایت برنامه ۹۰ در روزهای گذشته و درخواست مردم تا اندازه‌ای بوده که شاید مسوولان شبکه سه را به این فکر بیندازد تا یک بار دیگر فردوسی‌پور را به استودیو بفرستند.

هواداران فوتبال ایران بعد از فاجعه حذف تیم المپیک ایران با وجود تلاش‌های روز جمعه بهرام شفیع در برنامه ورزش و مردم، هنوز به اندازه کافی مجاب نشده‌اند.

از روز جمعه تعداد زیادی از علاقه‌مندان به فوتبال با مراجعه به سایت نود، از عادل فردوسی‌پور خواسته‌اند تا یک برنامه فوق‌العاده برای این موضوع روی آنتن ببرد.

این در حالی است که فصل طبیعی برنامه نود به پایان رسیده و دکور برنامه نود هم به گفته خود عادل فردوسی‌پور آماده نیست. اما به نظر می‌رسد اتفاق‌های پیش‌آمده فردوسی‌پور را وسوسه کرده تا یک برنامه ویژه مخصوص شکست تیم امید ایران را روی آنتن ببرد. برنامه‌ای که ممکن است اجرای آن حتی باعث تغییراتی در فدراسیون فوتبال ایران بشود؛ فدراسیونی که هنوز هیچ مسوولیتی بابت این افتضاح قبول نکرده است.

از سویی دیگر در حالی‌که جامعه فوتبال ایران در انتظار نتیجه جلسه‌ای است که علی کفاشیان روز جمعه وعده‌اش را داده بود، از اصفهان خبر رسید که کفاشیان در سفر اصفهان است.

به گزارش گل، کفاشیان این سفر را قبلا هماهنگ کرده و برای سرکشی از هیات‌فوتبال اصفهان و دیدار با پیشکسوتان فوتبال این شهر راهی دیار نصف‌جهان شده است.

این در شرایطی است که دیروز همه در انتظار برگزاری جلسه‌ای بودند که در آن مقصران افتضاح تیم المپیک به جامعه فوتبال معرفی شوند. البته همان‌طور که می‌دانید فدراسیون فخیمه ما دل‌گنده‌تر از این حرف‌ها است و هیچ شکستی باعث پریشان‌خاطری ایشان نخواهد شد.