بازگشت دوباره شیث رضایی به پرسپولیس

کودتا در پرسپولیس: استیلی ۱۱بازیکن را نمی‌خواهد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس صبح دیروزچهارشنبه در باشگاه حضور یافت و با شیث رضایی دیدار و گفت‌وگو کرد. مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از جلسه با سرمربی پرسپولیس گفت: از حبیب کاشانی و حمید استیلی تشکر می‌کنم که شرایطی مهیا کردند تا به این تیم بازگردم. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، شیث رضایی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت به این تیم اظهار کرد: جلسه‌ای با آقای استیلی داشتم که پایه و اساسش بر اساس نظم، انضباط و کاری است که امسال می‌خواهیم انجام دهیم. خیلی خوشحالم از اینکه دوباره به پرسپولیس برگشتم و امیدوارم سال خیلی خوبی را در پیش رو داشته باشیم. وی افزود: از سرپرست باشگاه و سرمربی تیم تشکر می‌کنم که شرایطی را فراهم کردند که من بتوانم برگردم و به هیچ وجه ناراحت نیستم از اینکه این تیم را ترک نکردم. حمید استیلی از من حمایت کرد و تا آخر عمر مرا مدیون خودش کرد و قطعا جواب اطمینان ایشان را خواهم داد.

شیث ادامه داد: شش ماه بیرون نشستم و انگیزه‌ام بسیار زیاد است، خیلی چیزها را می‌خواهم ثابت کنم که در مصاحبه‌هایم نمی‌گویم، چرا که می‌خواهم به آنها عمل کنم و امیدوارم انشاء ا... پرسپولیس با موفقیت کامل در جام های مختلف حاضر شده و نتایج مطلوب و مورد انتظار هواداران را کسب کند. امسال تیمی را خواهیم داشت که پایه و اساسش بر مبنای رفاقت است.

مدافع پرسپولیس در خصوص شرایط بدنی‌اش گفت: وضعیت بدنی مناسبی دارم که با رژیم غذایی، خیلی لاغر شده‌ام. صبح و بعدازظهر تمرین می کنم و وزنم را از ۸۶ کیلو گرم به ۷۸ کیلو گرم کاهش داده‌ام.

شیث رضایی درباره حضور علی کریمی در پرسپولیس نیز افزود: با علی کریمی دوست هستم و در تیم ملی نیز با هم کار کرده‌ایم. یقینا حضور علی کریمی کمک زیادی به موفقیت پرسپولیس خواهد کرد و بازی کنار چنین بازیکن با تجربه‌ای برای من افتخار است.

به هرحال شیث رضایی بازیکن حاشیه‌سازی است و مشکلات وی در فصل گذشته باعث شد علی دایی قید همکاری با کاپیتانش را بزند. مشکلاتی که رضایی در هواپیما به وجود آورد و بعدها درگیری‌اش با دایی از او چهره خوبی نزد هواداران بر جای نگذاشته است.

تجمع اعتراض‌آمیز هواداران دایی

طرفداران علی دایی پس از انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی پرسپولیس، مقابل این باشگاه تجمع کردند.

به گزارش برنا، حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد تا جایگزین علی دایی در تیم سرخپوشان شود.

این اتفاق که به مذاق هواداران دایی خوش نیامده بود، باعث شد تعدادی از طرفداران شهریار جلوی باشگاه پرسپولیس حاضر شوند و به حمایت از وی بپردازند و علیه حبیب کاشانی موضع بگیرند.

میشل هنکه به پرسپولیس می آید

خبرهای رسیده حاکی است مربی‌ای که استیلی از او حرف زده میشل هنکه آلمانی است که اکنون هم ریاست گروه آنالیز باشگاه بایرن مونیخ را به عهده دارد. این مربی ۵۴ ساله شش سال در بروسیا دورتموند و شش سال هم در بایرن مونیخ دستیار اوتمار هیتسفلد بوده است . با رفتن هیتسفلد او نیز از بایرن مونیخ جدا شد و در سال ۲۰۰۵ سرمربیگری کایزرسلاترن را برعهده گرفت. او فقط ۱۴ بازی مربی کایزرسلاترن بود و در این تیم نتیجه نگرفت. او در سال ۲۰۰۷ با بازگشت هیتسفلد به بایرن دوباره دستیار این سوئیسی با اعتبار شد؛ اما با رفتن هیتسفلد در سال ۲۰۰۸ و آمدن کلینزمن او به عنوان رییس آنالیزورهای باشگاه مشغول به کار شد و تا امروز هم این سمت را برعهده دارد. شنیده می‌شود هنکه قول داده تا بااستیلی کار کند. باید دید که آیا این اتفاق می‌افتد و یا فقط یک مانور رسانه‌ای از سوی سرمربی جدید تیم پرسپولیس بوده است.

۱۱بازیکنی که استیلی آنها را نمی‌خواهد

حمید استیلی سرمربی فصل جدید پرسپولیس بعد از رسیدن به نیمکت‌ سرخپوشان، حالا در آستانه تغییر و تحولات اساسی در پرسپولیس است. از نظر او تقریبا نیمی از بازیکنان پرسپولیس شرایط لازم را برای ماندن در این تیم ندارند. استیلی می‌خواهد با کنار گذاشتن حداقل ۱۱ بازیکن تغییراتی اساسی را در پرسپولیس به وجود بیاورد. به نظر می رسد حمید استیلی با بازیکنانی که رفاقت بیشتری با علی دایی دارند نمی تواند کار کند و شاید هم می‌خواهد با کنار گذاشتن آنها حاشیه‌های احتمالی را از اطراف تیم دورکند.

استیلی در خط دروازه به دنبال سیدمهدی رحمتی است و نظر چندانی روی حقیقی ندارد. اگر رحمتی جذب شود احتمال ماندن حقیقی بسیار ضعیف است، ولی اگر این اتفاق نیفتد حقیقی در پرسپولیس خواهد ماند. در خط دفاعی سپهر حیدری، جلال اکبری و سکوبرت بازیکنانی هستند که استیلی روی آنها نظر ندارد و این سه بازیکن باید به فکر جدایی از این تیم باشند.

در خط هافبک تیاگو فراگا، مهدی شیری، مازیار زارع و مجتبی زارعی از پرسپولیس کنار خواهند گذاشته شد و وضعیت منصوری هم مبهم است. در خط حمله هم وحید هاشمیان و اشپیتیم آرفی نفراتی هستند که استیلی نظری روی آنها ندارد. البته سرمربی پرسپولیس خیلی راحت می‌تواند اینها را کنار بگذارد، ولی پیدا کردن جایگزین برای آنها کار آسانی نیست.