خسرو حیدری بازیکن مورد علاقه امیر قلعه‌نویی به احتمال فراوان در فصل آینده لیگ برتر پیراهن تراکتورسازی را برتن خواهد کرد. خسرو که در استقلال و سپاهان شاگرد امیر بوده است، می‌خواهد فوتبالش را در تراکتور و زیرنظر این مربی ادامه دهد.

قلعه‌نویی خواهان جذب حیدری است و در تماس تلفنی از او خواسته که به تراکتور بیاید. حیدری با سپاهان قرارداد مشروط دارد و اگر مسوولان این باشگاه اصفهانی نتواند او را از لحاظ مالی راضی کنند، خسرو خیلی راحت می‌تواند سپاهان را ترک کند.


خبر حضور مبعلی در امارات تکذیب شد
در حالی که برخی از رسانه‌ها از حضور ایمان مبعلی در باشگاه الشارجه خبر داده بودند و مبعلی هم این مساله را تایید کرده بود، این باشگاه اماراتی اعلام کرد با این بازیکن قراردادی امضا نکرده و اسم مبعلی فقط در خلال روزهای گذشته از سوی مدیر برنامه‌اش به باشگاه «معرفی» شده است و «نه چیز دیگر».


ایگور کاسترو چهارمین خرید تراکتورسازی
مدیر برنامه‌های ایگور کاسترو هافبک مهاجم تیم ذوب‌آهن اصفهان با حضور در باشگاه تراکتورسازی تبریز قرارداد این بازیکن را برای فصل آتی به امضا رساند. کاسترو یکی از بازیکنان شاخص ابراهیم‌زاده در تیم ذوب آهن بود بعد از خلعتبری دومین بازیکن شاخصی است که از جمع ذوبی‌ها جدا می‌شود. تراکتورسازی در حال حاضر احمد‌آل نعمه، احسان حاج صفی و همچنین سیاوش اکبرپور را به خدمت گرفته است.