دایی آچمز شد!
کمیته فنی باشگاه پرسپولیس دوشنبه علی دایی را به عنوان سرمربی پرسپولیس برگزید، مشروط به اعلام همکاری کامل در چارچوب قوانین باشگاه با حبیب کاشانی سرپرست باشگاه از او خواست ظرف ‌١٢ ساعت پاسخ خود را به باشگاه اعلام کند.

به همین جهت تنی چند از کارکنان باشگاه پرسپولیس دوشنبه شب با حضور در باشگاه، آماده دریافت پاسخ دایی شدند و در نهایت ساعت ‌۴:۰۷ بامداد پاسخ وی از سوی نماینده تام‌الاختیارش با همراهی برادر علی دایی، به باشگاه تحویل شد.نامه علی دایی واکنش‌های متفاوتی را در باشگاه پرسپولیس برانگیخت و کمیته فنی دوباره جمع شدند تا درباره نامه علی دایی به بحث و بررسی بپردازند. نتیجه استنباط کمیته فنی درباره نامه علی دایی انصراف او از سرمربیگری تیم پرطرفدار پرسپولیس بود و آنها را مجاب کرد تا حمید استیلی را به عنوان سرمربی جدید معرفی کنند. هرچند در این میان خیلی‌ها معتقدند کمیته فنی پرسپولیس از ابتدا تصمیم داشت استیلی را به عنوان سرمربی معرفی کند و تنها به دنبال بهانه‌ای برای خط کشیدن روی نام علی دایی بود که سایه‌اش بی‌تردید تا مدت‌ها بر سر پرسپولیس سنگینی خواهد کرد.
نماینده تام‌الاختیار دایی: باشگاه تفسیر به رای کرد
بهمن دهقان، نماینده تام الاختیار دایی می‌گوید دایی مخالف حضور در پرسپولیس نیست و باشگاه پرسپولیس با نوع خبررسانی‌اش تفسیر به رای کرده است. به گزارش ایسنا، نماینده دایی با اشاره به اعلام سایت پرسپولیس مبنی بر مخالفت دایی با حضور در پرسپولیس گفت: اولا اعلام ۱۲ ساعت ضرب‌الاجل جای سوال بسیاری دارد. ضمن این که کمیته فنی تنها بازوی مشورتی است و نظر مشورتی‌اش را باید به باشگاه بدهد، اما دیدیم که به جای اعلام نظر مشورتی تصمیمی مدیریتی گرفته است. شرطی که کمیته فنی گذاشت، شرط فنی نبود بلکه شرطی مدیریتی بود. دهقان افزود: نکته دیگری که وجود دارد این است که دایی در نامه‌اش نگفته با پرسپولیس کار نمی‌کنم و در واقع باشگاه پرسپولیس با نوع خبررسانی‌اش تفسیر به رای کرده است. در نامه دایی به صراحت آمده است که با شخصی که از سوی هیات مدیره به عنوان مدیر عامل قانونی انتخاب شود حتی اگر این فرد کاشانی باشد، با کمال میل کار می‌کنم و مشکلی ندارم.
محمد پنجعلی: برداشت‌مان پاسخ منفی ایشان بود
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس می‌گوید اگر چه از جواب دایی جا خورده، اما مطمئن است که برنامه استیلی می‌تواند بار دیگر پرسپولیس را در جاده موفقیت قرار دهد. محمد پنجعلی با اشاره به انتخاب کمیته فنی گفت: ما روی قانون‌مداری تکیه داشتیم و فکر نمی‌کردیم مسائلی که عنوان کردیم با مخالفت دایی همراه شود. البته او رفتار خیلی خوبی در مواجهه با مسائل مد نظر کمیته فنی داشت و تنها اعلام کرد ترجیح می‌دهد که به پرسپولیس نیاید. بنابراین پس از دریافت این پاسخ ما هم با توجه به تصمیمی که گرفتیم استیلی را به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب کردیم. وی با بیان این که انتخاب ما تحت هیچ فشاری نبود، گفت: وقتی دایی را انتخاب کردیم، اولین جمله‌ای که از زبان کاشانی شنیدیم این بود که خدا را شکر که بر خلاف مسائلی که عنوان می‌شد، شما مستقل گزینه خودتان را انتخاب کردید. من باید بگویم خدا شاهد است کاشانی کوچک‌ترین فشاری درباره انتخاب سرمربی به ما وارد نکرد و کمیته فنی کاملا مستقل نظرش را عنوان کرد. پنجعلی با بیان این که از پاسخ دایی جا خورده گفت: فکر نمی‌کردم او چنین پاسخی به انتخاب کمیته فنی بدهد و من خودم از این پاسخ جا خوردم، اما مهم‌ترین فاکتوری که باعث شد ما دایی را انتخاب کنیم، شناختش از تیم بود. وی در مورد اینکه علی دایی در نامه‌اش پاسخ منفی برای هدایت تیم پرسپولیس نداده، افزود: خود شما هم نامه را بخوانید، ما چند بار نامه را خواندیم و برداشت‌مان پاسخ منفی ایشان بود. شاید برداشت ما اشتباه بوده است!
محمود خوردبین:از طریق رسانه‌ها خبردار شدم
در همین رابطه سرپرست فصل گذشته پرسپولیس گفت: تنها از طریق رسانه‌ها در جریان انتخاب دایی، پاسخ او و در نهایت انتخاب استیلی قرار گرفتم. خوردبین که در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران گفت: من از طریق رسانه‌ها در جریان انتخاب دایی، پاسخ او و در نهایت انتخاب استیلی قرار گرفتم. وی در پایان درباره انتخاب استیلی گفت: تصمیمی است که دارند می‌گیرند و ما در جریانش نیستیم.

نامه‌ای که بهانه دست کمیته فنی داد
متن نامه علی دایی که صبح دیروز توسط نماینده‌اش در اختیار باشگاه قرار گرفت به شرح زیر است. نامه‌ای که بهانه دست کمیته فنی داد تا روی نامش خط قرمز بکشند و حمید استیلی به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی شود تا روز گذشته برای ثبت قراردادش روانه ساختمان باشگاه شود.
بسمه تعالی
باشگاه محترم فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس)
با سلام و احترام؛
پیرو ابلاغ غیر رسمی صورت جلسه نهایی کمیته محترم فنی باشگاه پرسپولیس به تاریخ ‌٣٠/٣/١٣٩٠، که منضم به نامه باشگاه نبوده است، ضمن تشکر از حسن نیت و اعتماد کمیته محترم فنی به اینجانب بدون شک حمایت‌های هواداران شریف و محبوب تیم مردمی و پر افتخار پرسپولیس موثر واقع شده و این فرصت مجدد را برایم فراهم کرده است تا بتوانم به احساسات پاک میلیون‌ها هوادار پرشور تیم محبوبم خدمت کنم.
در این راستا به اعضای محترم کمیته فنی که در ابلاغیه قید نموده‌اند که در چارچوب قوانین باشگاه فعالیت کنم، همانطور که در کنفرانس تلفنی به اعضای محترم جلسه عرض کردم، تاکید می نمایم طبق مقررات و ضوابط حاکم بر هر باشگاه حرفه‌ای این تعامل، فعالیت و همکاری باید به صورت کاملا طرفینی صورت پذیرد که در این دوره فعالیت نیز در چارچوب قوانین باشگاه عزیز پرسپولیس با معرفی مدیرعامل محترم باشگاه که از سوی هیات مدیره محترم برخوردار از وجاهت قانونی و قوانین جاری خواهد بود همکاری صمیمانه، صادقانه و همه جانبه با آن مقام محترم را خواهم داشت. توفیق و عزت همه خادمان عرصه پاک و مهم ورزش کشور عزیزم را از خدای بزرگ مسالت می نمایم.