مسوولان سازمان لیگ برای اینکه نشان دهند با متخلفان قانون سقف قراردادها برخورد می‌کنند و متخلفان را به سزای عملشان می‌رسانند، قصد دارند با ۲۰ بازیکن و سه مربی برخورد کنند. ف.ک، الف.ق.م و ج در خطر محرومیت قرار دارند و شاید یک مربی دیگر نیز به این اسامی اضافه شود.

به گزارش آتی نیوز قرار است این نفرات به سازمان لیگ بروند و اقرار نامه ای مالی بنویسند که فصل گذشته بابت قراردادشان چند میلیون تومان پول ناقابل دریافت کرده‌اند.

در صورتی که پس از بررسی‌ها و تحقیقات لازم مسجل شود این بازیکنان و مربیان قانون سقف قراردادها را نقض کرده‌اند، احتمالا این افراد با محرومیت مواجه می‌شوند. حدس نام ۲۰ بازیکنی که سقف قراردادها را دور زده‌اند کار دشواری نیست؛ چرا که بیشتر آنها عضو تیم ملی هستند و به همین دلیل برخی با نگاهی بدبینانه می‌گویند که بعید است این بازیکنان محروم شوند، اما از طرف دیگر، نام سه سرمربی مطرح است که برخورد با آنها محتمل و منطقی تر به نظر می‌رسد.

هر سه این مربیان از جمله مربیان مطرح و درجه اول فوتبال هستند که دستمزدی بیش از سقف قرارداد گرفته‌اند.

یکی از مسوولان سازمان لیگ در این زمینه گفت: ف.ک، الف.ق. م .ج در خطر محرومیت قراردارند و شاید یک مربی دیگر نیز به این اسامی اضافه شود. این افراد بازار نقل و انتقال فوتبال ایران را به هم ریخته‌اند.