یادم تو را فراموش!

امیر عابدزاده: بچه عقاب، طی دو سال گذشته سرگذشت واقعا غریبی داشته است. تنها کافی است به یاد بیاوریم او در روز قطعی شدن صعود تیم ملی به جام‌جهانی ۲۰۲۲، در ترکیب اصلی دروازه‌بان فیکس تیم ملی ایران بود و بسیاری تصور می‌کردند شاید امیر در جام‌جهانی هم این موقعیت ارزشمند را حفظ کند. چه طرح و تصویرهایی که با عکس او و پدر نامدارش، احمدرضا در جام‌جهانی ۹۸ فرانسه ساخته نشد. اوضاع اما برای امیر خوب پیش نرفت. اشتباهات او در تیم ملی منجر به خط خوردن نامش از فهرست شد و بعد در رده باشگاهی هم با پونفرادینا از دسته دوم به دسته سوم سقوط کرد. امیر هم‌اکنون در لیگ دسته دوم پرتغال برای ماریتیمو توپ می‌زند و بعد از نیمکت‌نشینی مفصل در اوایل فصل، چند هفته‌ای هست که در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

عارف غلامی: قطعا یکی از فراموش‌شدگان بزرگ امسال، مدافعی است که زمانی پای ثابت اردوهای تیم ملی بود و تا همین پارسال یکی از بازیکنان اصلی استقلال اما برخی دلایل سبب شد تا از سطح اول فوتبال ایران دور شود و حالا در بوسنی منتظر صادر شدن ویزای کاری است تا بتواند برای تیم نه چندان سرشناسش به میدان برود. آن قسمت قضیه که به عارف مربوط می‌شود، اینجا بود که او تصور می‌کرد می‌تواند آن‌طور که خودش مدنظر دارد در استقلال به بازی ادامه بدهد، اما زمانی فهمید که باید کمی از منافعش عقب‌نشینی کند، دیگر کار از کار گذشته بود.

محمد عباس‌زاده: عباس‌زاده در طول دوران بازی یک بار این محو شدن و دوباره درخشیدن را تجربه کرده اما پس از درخشش در ترکیب تراکتور و به مشکل خوردن با پاکو خمز، ترجیح داد تا به فولاد بپیوندد. یک تصمیم غلط دیگر از مهاجمی که تغییرات فراوان تیم‌ باعث شده تا ثبات گلزنی‌اش از بین برود و حالا هم پس از یک نیم فصل کابوس‌وار در فولاد، به نساجی برگشته اما تنها در ۴ مسابقه به میدان رفته که در هیچ‌کدام هم حضورش از ۲۵ دقیقه تجاوز نکرده است.

گادوین منشا: آقای گل سابق لیگ برتر آن‌قدر حضور در ایران برایش خوشایند بوده که مدام تیم تغییر داده، اما تصمیمی برای بازگشت به کشورش ندارد و جالب اینجاست که لیگ برتری‌ها هم از حضور این مهاجم مسن در ترکیبشان استقبال می‌کنند. منشا که پس از درخشش در مس به پیشنهاد تمدید قرارداد گزاف این تیم پاسخ مثبت داد و به پرسپولیس بازنگشت، امسال را در فولاد شروع کرد، اما به قدری ضعیف عمل کرده که باشگاه خوزستانی حاضر شده حتی دستمزد او را هم تقبل کند، اما از فهرست خارجش کند!