مطابق برنامه چهار مسابقه از ساعت ۱۸:۴۵ برگزار خواهد شد. نساجی درحالی در اراک ‌میهمان آلومینیوم است که با پیروزی هفته گذشته، یک پله از قعر بالاتر آمده و امیدوار است حداقل سال رو به اتمام را در منطقه سقوط به پایان نرساند. مس رفسنجان هم که با محرم نویدکیا اوج گرفته، در خانه پذیرای ذوب‌آهن است که با سرمربی سابق مس یعنی محمد ربیعی نتایج قابل قبولی کسب کرده است.

اما دو مدعی بزرگ لیگ هم دقیقا در این ساعت به میدان می‌روند. پرسپولیس درحالی در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان است که خودروسازان با رضا عنایتی دو هفته پیاپی برابر سپاهان و ملوان به پیروزی رسیده‌اند و قطعا حریف آسانی نخواهند بود. اما اوسمار به خوبی می‌داند که برای باقی ماندن در کورس قهرمانی و کاهش اختلاف با استقلال، باید به فکر کسب تمام امتیازات باقی مانده باشد. از طرفی سپاهان هم که با وجود شکست‌های پیاپی هنوز هم برای قهرمانی شانس دارد، آخرین بازی سال را در خانه مقابل گل‌گهر برگزار می‌کند. شاید اگر ژوزه مورایس این‌بار هم ناکام باشد، دیگر در ۱۴۰۳ سرمربی سپاهان نباشد! از ساعت ۱۹ هم سه مسابقه انجام می‌شود که در خوزستان، دربی آبی و قرمز میان استقلال و فولاد که هردو هم بحران زده هستند، برگزار می‌شود.

ملوان در خانه پذیرای صنعت نفت آبادان است و شمس آذر هم از تراکتوری میزبانی می‌کند که بار دیگر بخت قهرمانی پیدا کرده. آخرین مسابقه امشب هم که چینش برنامه آن یک شاهکار از سوی سازمان لیگ است، نبرد هوادار و استقلال در ورزشگاه خالی از تماشاگر دستگردی در ساعت ۲۱ است. یکی از دیرهنگام‌ترین بازی‌های تاریخ لیگ که البته می‌تواند تقابل جذاب دو کاپیتان سابق تیم ملی و همبازیان اوساسونایی باشد؛ مسعود شجاعی و جواد نکونام.