آیا فینال سرخابی می‌شود؟

کریم باقری صبح روز گذشته در تمرین پرسپولیس حاضر شد و به بازیکنان تیم روحیه داد مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری دو بازی در بندرانزلی و اهواز پیگیری می‌شود که طی آن ملوان بندرانزلی پذیرای استقلال تهران خواهد بود و فولاد خوزستان از پرسپولیس میزبانی می‌کند.

ملوان بندرانزلی- استقلال تهران

همه می‌دانند، ملوان در جام حذفی تیم دست و پا بسته‌ای نیست. تیمی‌ که تا به حال به سه قهرمانی جام حذفی دست یافته، ۶ بار در فینال این مسابقات حضور یافته و در این فصل برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی تیم‌هایی چون تراکتورسازی تبریز و فولاد نطنز را شکست داده است، نمی‌تواند مقابل استقلال از پیش باخته باشد، به ویژه در بازی روز پنج‌شنبه که از حمایت تماشاگرانش سود می‌برد. استقلال هم بی‌انگیزه نیست. تیمی ‌که با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم سپاهان نایب قهرمان لیگ برتر شده و در فصلی که روبه اتمام است نمایش خوبی البته نه تحسین برانگیز داشته است، خود را مستحق قهرمانی در جام حذفی می‌داند تا شاید این قهرمانی مرهمی ‌باشد برای ناکامی‌ در لیگ قهرمانان آسیا و شکست در کورس قهرمانی لیگ برتر مقابل سپاهان. این بازی از ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار می‌شود.

فولاد خوزستان - پرسپولیس تهران

بدون شک این حساس‌ترین بازی تیم فولاد خوزستان طی چند سال گذشته است. این تیم که با هدایت مجید جلالی فصلی خوب را پشت سر می‌گذارد به دنبال رسیدن به دیدار نهایی جام حذفی و راهیابی به مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست. فولاد خوزستان که در چهارمین دوره لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست یافته، در حسرت قهرمانی جام حذفی است. فولاد این بار می‌خواهد، طلسم را بشکند و قهرمان شود اما برای رسیدن به این هدف سد محکمی ‌چون پرسپولیس را پیش رو دارد.

از سوی دیگر پرسپولیس که موفق شده در مرحله یک چهارم نهایی تیم سپاهان اصفهان، قهرمان لیگ برتر را از پیش رو بردارد، با روحیه‌ای مضاعف به دیدار فولادخوزستان خواهد رفت. دومین تیم پرافتخار جام حذفی که چهار بار به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافته است، اندیشه راهیابی به لیگ قهرمانان را در سر می‌پروراند و برای دستیابی به این هدف باید برای پنجمین بار جام حذفی را بالای سر ببرد. این بازی از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

دایی: بازی سختی در پیش داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در آستانه بازی با تیم فولاد خوزستان گفت: ما بازی بسیار سختی را در اهواز مقابل فولاد داریم و شناخت خوبی نیز از این تیم داریم. ان‌شاءالله می‌بریم و با روحیه بالا به فینال راه پیدا می‌کنیم. دایی درباره حضور کریم باقری در تمرین پرسپولیس نیز گفت: «من و آقاکریم به غیر از فوتبال در بیرون از زمین نیز با یکدیگر رفیق هستیم. فوتبال مانعی برای از بین رفتن رفاقت ما نمی‌شود برخلاف خواسته‌های خیلی‌ها من و کریم در این مدت در بیرون از زمین چمن همدیگر را می‌دیدیم و با همدیگر حرف می‌زدیم. متاسفانه بعضی‌ها در این میان تصور دیگری داشتند. برخی بدانند رفاقت من و کریم طوری نیست که بخواهد به خاطر فوتبال از بین برود. رفاقت من و کریم با فوتبال سست نمی‌شود و مطمئن باشید همیشه محکم‌تر خواهد شد.

مجید جلالی: مجاز نیستیم به خستگی پرسپولیس فکر کنیم

مجید جلالی می‌گوید آماده انجام یک دیدار بزرگ با پرسپولیس است و به این نکته اشاره می‌کند که تیمش مجاز نیست به خستگی بازیکنان پرسپولیس پس از مصاف سنگین با سپاهان اعتنا کند. سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره این موضوع که گفته می‌شود افرادی در چند روز اخیر با کاوه رضایی و رضا نوروزی تماس گرفته و به آنها وعده حضور در تیم پرسپولیس را داده‌اند، گفت: من هم این موضوع را شنیده‌ام، اما این کار قطعا از سوی باشگاه پرسپولیس سازماندهی نشده است. معمولا قبل از بازی‌های بزرگ این اتفاق‌ها می‌افتد. ما ذهن بازیکنان را برای هر اتفاقی آماده کرده‌ایم.

پورغلامی: نگران داوری هستم!

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: دنبال این هستیم که پس از سال‌ها به فینال جام حذفی برسیم.

پورغلامی از داوری در این بازی ابراز نگرانی کرد و گفت: نگرانی من از داوری است، چون در بازی قبلی که در آزادی برگزار شد کمک داور دوم در سه صحنه تک به تک پرچم زد که اشتباه بود، البته فردای آن روز هم با عسگری تماس گرفتم و این موضوع را گفتم، در برنامه نود هم این صحنه‌ها نشان داده نشد.