مذاکره با آندرانیک تیموریان برای پیوستن به استقلال

آندرانیک تیموریان، هافبک ملی‌پوش تراکتورسازی در فهرست پرویز مظلومی قرار دارد و حالا استقلالی‌ها در حال مذاکره با این بازیکن هستند. منصور پورحیدری فردی است که از باشگاه استقلال با تیموریان تماس گرفته و حالا هافبک تراکتور، این موضوع را تایید می‌کند. تیموریان در مورد مذاکره‌اش با استقلال می‌گوید: «این موضوع صحت دارد، ولی من هنوز با استقلال به صورت رسمی مذاکره نکرده‌ام.» یکی از مسوولان استقلال که سال‌ها زحمات زیادی برای این تیم کشیده است، چند بار با من تماس تلفنی داشت، ولی هنوز با هیچ یک از مسوولان استقلال دیداری نداشته‌ام. من درگیر اردوی تیم ملی بودم ولی حالا با مدیربرنامه‌هایم پیشنهادها را بررسی

خواهم کرد.»

تیموریان در ادامه می‌گوید: «وقتی با یکی از مسوولان استقلال حرف زدم، به او گفتم که بعد از اردوی تیم ملی به صورت رسمی با استقلال مذاکره خواهم کرد. من بازیکن آزاد هستم، به همین دلیل به استقلالی‌ها قول دادم که با آنها مذاکره کنم و سر حرفم خواهم ماند.»

تیموریان در پاسخ به این سوال که آیا بازی در یک تیم تهرانی برای تو مهم است، خاطرنشان می‌کند: «راستش را بخواهید من تا الان در تیم تهرانی بازی نکرده‌ام و همه این مسائل بستگی به روند مذاکرات دارد. من از چند تیم لیگ‌برتری پیشنهاد دارم و البته این موضوع هم برایم مهم است که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنم. در این میان باشگاه تراکتور هم هنوز تماسی با من نداشته و گویا فهرست این تیم برای سال آینده مشخص نشده است.»