شایعه واگذاری امتیاز مس سرچشمه به پیکان یا پاس

مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه گفت: مس سرچشمه حتما در لیگ برتر می‌ماند و امتیاز باشگاه را به جای دیگری واگذار نخواهیم کرد. منصوری در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت این تیم و حضور در لیگ برتر اظهار کرد: یکسری مسائل از جمله هماهنگی اساسنامه ما با آیین‌نامه AFC در حال انجام است که باید قوانین باشگاه خود را با قوانینی که در اساسنامه لیگ آمده تطبیق دهیم.

وی ادامه داد: پیش از این نام مس سرچشمه به عنوان یک شرکت تجاری ثبت نشده بود، اما به دنبال این هستیم که طبق اساسنامه لیگ برتر این کار را هم انجام دهیم، چرا که ما قبلا بر اساس اساسنامه لیگ دسته اول کار می‌کردیم.

منصوری با اشاره به امکانات زیاد باشگاه مس سرچشمه گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران از روز اول هدفگذاری کرده که کار به نتیجه‌ برسد و اکنون که دو تیم از این شرکت در لیگ برتر حضور دارند، باید طوری کار کنیم که مس سرچشمه حتما در لیگ بماند. وی افزود: باشگاه ما امکانات منحصر به فرد و استادیوم اختصاصی دارد و به غیر از فوتبال در ۴۰ رشته دیگر هم تیم داریم.

منصوری در پاسخ به این سوال که آیا خبر خرید امتیاز مس سرچشمه توسط تیم‌هایی همچون پیکان و پاس درست است یا خیر، گفت: خیر، تاکنون هیچ صحبتی با ما نشده است، ضمن اینکه خود استان کرمان آنقدر به این تیم نیاز دارد که آن را به جای دیگری واگذار نکند. همچنین پتانسیل استان به حد کافی بالا است و همه انتظار دارند که مس کرمان و مس سرچشمه دو نماینده استان در فصل بعدی لیگ برتر باشند.