لندن زیر پای طرفداران بارسلونا
اریک آبیدال: وقتی سرطان دارید اتومبیل گرانقیمت به چه دردی می‌خورد
تیم فوتبال بارسلونا موفق شد با ارائه یک بازی چشم نواز با نتیجه سه بر یک از سد منچستریونایتد بگذرد و برای چهارمین بار قهرمان اروپا شود.

بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا با ارائه یک نمایش خیره کننده در ورزشگاه ومبلی شهر لندن با نتیجه 3 بر یک از سد منچستریونایتد گذشت.
فرگوسن: بهترین‌تیمی که در عمرم دیدم
سرمربی منچستریونایتد پس از شکست مقابل بارسلونا از این تیم اسپانیایی به عنوان بهترین تیمی‌یاد کرد که در دوران مربیگری خود با آن روبه رو شده است.
سرآلکس فرگوسن در پایان این دیدار به «آی تی وی وان» گفت: ما انتظار داشتیم بازی بهتری را مقابل بارسلونا به انجام برسانیم، اما در پایان بازی، این بهترین تیم بود که برنده شد. منچستریونایتد به لحاظ پیوستگی تیم خوبی است، اما باید بگویم مقابل بهترین تیم حال حاضر جهان شکست خورد و این اصلا شرمندگی ندارد. گاهی اوقات شما مقابل یک تیم خیلی بهتر بازی می‌کنید و امشب از آن شب‌ها بود.
سرمربی منچستر افزود: تیم بارسا در این لحظه بهترین است و هیچ شکی در آن نیست. آنها فلسفه بازی دارند. آیا شما می‌توانید بازیکنانی مثل مسی، ژاوی و اینیستا پیدا کنید؟ احتمالا نه. آنها از لحظه‌ای که در آن قرار دارند، لذت می‌برند.
گواردیولا: خوشحالم و سراز پا نمی‌شناسم
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا نیز پس از قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گفت: از این بابت بسیار خوشحالم و سرازپا نمی‌شناسم.
پپ گواردیولا در نشست خبری پس از پایان بازی گفت: من به طرز آشکاری سر از پا نمی‌شناسم. خیلی طول کشید تا ما این جام را بردیم و همیشه چنین است. ما زمان آنچنانی برای رویارویی با منچستریونایتد نداشتیم اما فکر می‌کنم امشب فوق‌العاده بازی کردیم. ابتدا با یک گل از حریف خود جلو افتادیم، اما با توجه به تاریخ باشگاه منچستریونایتد می‌دانستیم که این تیم بازمی‌گردد. اما در نهایت موفق شدیم کنترل بازی را در اختیار بگیریم و برنده شویم.
گواردیولا با اشاره به اینکه دست کم یک سال دیگر به حضور خود در نیوکمپ ادامه می‌دهد، افزود: من یک بار دیگر می‌گویم که با بارسا قرارداد دارم و قصد دارم کارم را در این باشگاه به پایان برسانم. لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است. شاید او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال باشد. مسی سبک متفاوتی از فوتبال را ارائه می‌کند و یگانه است.
اتومبیل گرانقیمت به چه دردی می‌خورد
«اریک آبیدال» بازیکن تیم بارسلونا که جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد از سرطان به عنوان مرضی یاد کرد که اجازه نمی‌دهد کسی با وجود ثروت فراوان از زندگی خود لذت ببرد.
پزشکان چند ماه قبل اریک آبیدال را مبتلا به سرطان کبد تشخیص دادند. غده سرطانی این بازیکن دو و نیم ماه قبل در عملی جراحی که سه ساعت به طول انجامید از بدنش خارج شد. آبیدال در پایان این دیدار گفت: نمی‌توانم در خصوص احساسم حرفی به میان بیاورم. این یک موقعیت ویژه است و من باید از کارلس تشکر ویژه داشته باشم. باشگاه ما در نشان دادن ارزش‌های انسانی، باشگاه منحصر به فردی است.
شما وقتی آدم پولداری هستید هرآنچه می‌خواهید را می‌توانید، بخرید و به هر جا که بخواهید می‌توانید بروید، اما وقتی این اتفاق برای شما روی می‌دهد، برای مثال حتی یک اتومبیل گرانقیمت هم نمی‌تواند کمکی به شما بکند.
پیام تبریک نامزد پیکه
نامزد معروف مدافع تیم فوتبال بارسلونا برای قهرمانی این تیم تبریک گفت.به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از مارکا، شکیرا که از چند ماه قبل با جرارد پیکه نامزد کرده و قصد زندگی مشترک دارد، پس از پیروزی 3 بر یک هم‌تیمی‌های همسرش مقابل منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا از طریق اینترنت پیام داد. این خواننده اهل کلمبیا گفت: بارسلونای قهرمان، امیدوارم سال‌های سال همچنان قدرتمند و پابرجا بمانی.
درگیری پلیس‌ ضد شورش با آشوبگران
پس از قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، پلیس‌ ضد شورش با هواداران افراطی این تیم درگیر شد. هواداران این تیم در ایالت کاتالونیا به خوشحالی پرداختند و شادمانی کردند.
نزدیک به ۳۵ هزار نفر در خیابان‌های شهر بارسلون حضور داشتند و پلیس ضد شورش با تعدادی از تیفوسی‌ها درگیری پیدا کرد. همچنین پلیس‌هایی با لباس شخصی در میان شورشی‌ها حضور داشتند و با آشوبگران برخورد می‌کردند.