روزنامه الیوم عربستان مدعی شد که با موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار نمایندگان ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمان آسیا در امارات برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، روزنامه الیوم عربستان به نقل از منابع آگاه مدعی شد: «به دنبال اتفاقاتی که اخیرا در ورزشگاه‌های ایران رخ داد، کنفدراسیون فوتبال آسیا موضوع برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران را در مکانی بی‌طرف بررسی می‌کند.»

این روزنامه در ادامه گزارش خود ادعا کرد که در ورزشگاه‌های ایران «پلاکارد‌ها و شعارهایی علیه آل‌سعود» سر داده شده که برای بررسی این موضوع بن همام با ناظران داوری بازی نمایندگان ایران با تیم‌های عربستان دیدار کرده است. این روزنامه مدعی شده است که بازی‌های ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان و سپاهان ایران و بنیادکار ازبکستان در ورزشگاه خالی از تماشاگر در دبی برگزار می‌شود.

به نوشته روزنامه الیوم اعضای تیم فوتبال النصر عربستان بیم آن را دارند که اتفاقات ورزشگاه آزادی بار دیگر در ورزشگاه ۲۰ هزار نفری فولاد شهر تکرار شود. این در شرایطی است که در این گزارش مغرضانه عنوان نشده که چه اتفاقاتی در ورزشگاه آزادی رخ داده که باعث بیم و هراس بازیکنان النصر شده است.

در همین رابطه عزیزالله محمدی رییس سازمان لیگ در گفت‌وگویی کوتاه با ایسنا ادعای الیوم را تکذیب کرد و گفت: چنین ادعایی به هیچ وجه صحت ندارد. ما نمی‌خواهیم پاسخ ادعای یک روزنامه عربستانی را بدهیم. آنچه که برای ما ملاک است تشکر AFC از میزبانی ایران برای برگزاری بازی استقلال و النصر عربستان است.