برکناری مسوول هیات جودو به خاطر استعمال مواد مخدر

اعلام خبر استعمال مواد مخدر توسط یکی از روسای هیات ورزشی استان تهران ماموران حراست را وادار به برخورد با وی کرد. به گزارش مهر، در پی گزارش رسیده به حراست تربیت بدنی شمال شرق مبنی بر تخلف مسوولان هیات جودو و استفاده از مواد مخدر در محل هیات، اواخر هفته گذشته نمایندگان حراست ضمن حضور در محل با عوامل تخلف برخورد کردند. در پی این تخلف، دفتر هیات پلمب و سالن شهید موگویی که چند سالی است در اختیار هیات جودو تهران است نیز به هیات شطرنج واگذار می‌شود.

علیرضا امینی رییس فدراسیون جودو در این مورد گفت: گزارشی از چگونگی تخلف حاصل شده به فدراسیون نرسیده است، ولی به زودی در این مورد تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با رد پلمب دفتر هیات جودو تهران گفت: هیات جودو کار خود را بدون وقفه انجام می‌دهد و هیچ خللی در کار ایجاد نشده است.

همچنین رییس متهم به استعمال مواد مخدر در محل کارش با رد هرگونه اتهامی ‌گفت: ماموران تنها یک «قلیان» را در انبار پیدا کردند و حرف‌های مطرح شده درست نیست.

کمال حبیب وکیلی در مورد تخلف صورت گرفته در هیات جودو استان تهران گفت: من متاسفم که این چنین با ورزشکاران برخورد می‌شود. در طول یکسال گذشته بدون دغدغه و با عشق و علاقه برای جودو تهران کار کردم و برخی آقایان که منافع خود را از دست داده‌اند وقتی نتوانستند هیچ ایرادی از کار ما بگیرند به مسائل دیگر روی آوردند.

وی در پاسخ به این پرسش که اعلام خبر استعمال مواد مخدر را چگونه توجیه می‌کنید گفت: نمایندگان حراست با حضور در محل هیات از انبار یک «قلیان» خالی پیدا کردند که پس از عکس و صورتجلسه رفتند. من همان زمان در محل هیات در حال استراحت بودم. کلید دفتر هیات را هزار نفر دارند.