از لیگ‌های معتبر دنیا پیشنهاد دارم

مهاجم تیم فوتبال سایپا که از چند باشگاه اروپایی پیشنهاد دارد، می‌گوید که به دلیل شرایط تیمش در لیگ برتر درست نیست که درباره این موضوع صحبت کند. کریم انصاری فرد در مورد خبر سایت وایتال فوتبال که یکی از پایگاه‌های وابسته به باشگاه اورتون انگلیس است و از او به عنوان گزینه احتمالی خط حمله اورتون نام برده است، درباره پیشنهادهایی که از تیم‌های اروپایی دارد، گفت: فعلا چیزی مشخص نیست؛ چون شرایط تیم سایپا در جدول مساعد نیست. در حال حاضر به این فکر می‌کنم که تیم سایپا بتواند شرایط خود را در جدول حفظ کند. پس از آن در مورد پیشنهادهایی که دارم فکر می‌کنم و تصمیم می‌گیرم که از ایران بروم یا در لیگ خودمان بازی کنم.

وی درباره تیم‌های پیشنهاد دهنده بیان کرد: از هلند پیشنهاد دارم و لیگ‌های معتبر دیگری هم هستند که پیشنهاد داده‌اند. اما در حال حاضر درست نیست درباره این موضوع صحبت کنم؛ زیرا شرایط تیم ما چندان خوب نیست. هدفم این است که از ایران بروم.

کریم انصاری فرد در مورد اظهارنظر خودش که گفته بود قصد دارد در میان سه بازیکن برتر جهان قرار گیرد، عنوان کرد: تمام سعی خودم را می‌کنم. برای اینکه به آن جایگاه و مقام برسم هر کاری را که لازم است را انجام می‌دهم. اما هر چه خدا بخواهد همان می‌شود و به رضای خدا راضی هستم.