بارسلونا فاتح جنگ ستاره‌ها
جشن باشکوه نیوکمپ درغیاب مورینیو
گروه ورزش- آخرین حلقه از سریال چهار قسمتی ال‌کلاسیکو با صعود بارسلونا به دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا همراه بود تا مورینیو با ترفندها، جنجال‌ها و حاشیه‌های خاص خودش به پایان راه برسد.

تیم بارسلونا سه شنبه شب در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ شهربارسلونا در برابر تیم رئال مادرید به نتیجه تساوی دست یافت، اما در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 3 بر یک به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
چهارمین ال‌کلاسیکو در فصل جاری میان تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید اسپانیا و در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اما بازیکنان شایسته پپ گواردیولا توانستند در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۳ بر یک به مرحله فینال راه یافته و تیم خوزه مورینیو، آقای خاص را حذف کنند.
این دیدار در زیر باران شدید به داوری
دو بلیکره از بلژیک و در برابر ۹۰ هزار تماشاگر برگزار شد. بارش باران شدید تا اندازه‌ای روی توانایی‌های بازیکنان هر دو تیم تاثیر گذاشته بود. برای تیم بارسلونا پدرو در دقیقه ۵۴ و برای تیم رئال مادرید مارسلو دردقیقه ۶۴ گلزنی کردند.در این بازی باز هم رئالی‌ها دست به خشونت زدند، اما بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا بارسلونا درمجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۳ بر یک به مرحله فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.این پنجمین و آخرین ال کلاسیکو این فصل بود، در این ۵ دیدار سهم بارسا ۲ پیروزی و رئال یک پیروزی بود، دو بازی دیگر هم به تساوی انجامید.
افت شدید سهام رئال مادرید پس از حذف در لیگ قهرمانان اروپا
پس از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا کمپانی آدیداس تمدید قرارداد خود با این باشگاه را به جلسات آخر ماه مه میلادی موکول کرد و همین مساله افت شدید سهام مادرید را سبب شد.
به گزارش ال‌پایس اسپانیا، باشگاه رئال مادرید به عنوان ثروتمندترین باشگاه جهان به مدیریت فلورنتینو پرس به خاطر از دست دادن لیگ قهرمانان اروپا، همچنین ناکامی در لالیگا به شدت از سوی حامیان مالی خود تحت فشار است. آدیداس که به خاطر برخی محدودیت‌ها در فروش محصولاتش طی چند روز قبل و بعد از قهرمانی رئال مادرید در جام حذفی به شدت دلخور است، پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا باشگاه مذکور را به عدم تمدید قرارداد خود تهدید کرد.
سهام رئال مادرید نیز از صبح دیروز دچار افت شدید در بورس پایتخت اسپانیا شده و هواداران رئال مادرید نگران سرمایه‌گذاری خود در این بخش هستند.