مهدوی‌کیا نخستین دانشجوی دانشگاه پرسپولیس

دانشگاه جامع علمی - کاربردی پرسپولیس دیروز با حضور مسوولان و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس و قائم مقام دانشگاه علمی - کاربردی افتتاح شد.به گزارش مهر، دانشگاه علمی - کاربردی پرسپولیس با حضور محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس، علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، اعضای هیات مدیره پرسپولیس، مانوئل ژوزه و جمعی از بازیکنان این تیم افتتاح شد. پس از مراسم افتتاح دانشگاه، رویانیان به تشریح برنامه‌های باشگاه پرسپولیس پرداخت. ضمن اینکه در خصوص اهداف دانشگاه علمی - کاربردی هم نظرات خود را بیان کرد.

رویانیان از مهدی مهدوی‌کیا به عنوان نخستین دانشجوی دانشگاه پرسپولیس نام برد و در پایان گفت: در این دانشگاه علمی کاربردی دانشجویان در رشته‌های فوتبال، فوتسال و آمادگی جسمانی به تحصیل می‌پردازند. از بهمن ماه امسال هم ثبت نام دانشجوها در مقطع کاردانی آغاز شده و در سال آینده در مقطع کارشناسی از دانشجویان ثبت نام به عمل می‌آید.

دانشگاه جامع علمی - کاربردی پرسپولیس در سه رشته فوتبال، فوتسال و آمادگی جسمانی در مقطع کاردانی عضو می‌پذیرد و ثبت نام دانشجویان از بهمن‌ماه از طریق پورتال باشگاه برگزار خواهد شد. این دانشگاه از سال آینده در مقطع کارشناسی هم فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.