درخواست 700میلیونی مایلی‌کهن از نفتی‌ها

قرار بود پس از برکناری کاستا از سرمربیگری نفت آبادان محمد مایلی کهن سکان هدایت این تیم را عهده دار شود. حتی نفتی‌ها مذاکرات اولیه را هم با این مربی انجام داده بودند، ولی پس از انتشار خبر حضور حاجی مایلی در نفت به یکباره آلفردو کاسمیرو سرمربی سابق نفت سر از این تیم درآورد.

درآن برهه برای خیلی از اهالی فوتبال این سوال پیش آمد که چرا مدیران نفت مذاکرات‌شان را با یک مربی انجام دادند، ولی به یکباره شخص دیگری را در راس کادر فنی شان قرار دادند. به گزارش گل و به گفته یکی از مسوولان نفت آبادان، محمد مایلی کهن پس از انجام مذاکرات ابتدایی مبلغ درخواستی‌اش را عنوان کرده است. مثل اینکه مبلغ پیشنهادی این مربی هم چیزی حدود هفت میلیارد ریال بوده است که البته شامل اعضای کادر فنی هم می‌شده است.

وقتی پای یک چنین مبلغی به میان آمده است، نفتی‌ها ترجیح داده‌اند از نهایی کردن مذاکرات شان با این مربی صرف‌نظر کنند و کاسمیرو را بیاورند.

مایلی‌کهن در گفت‌وگوهایی پراکنده اعلام کرده بود: مبلغ پیشنهادی‌اش به نفتی‌ها زیر سقف قرارداد است که البته ممکن است حق با او باشد. در هرصورت کاسمیرو در نفت اولین امتیاز خود را در بازی مقابل داماش به دست آورد. مبلغ قرارداد کاسمیرو که چهارمین سال حضور در ایران را می‌گذراند کمتر از ۳۰۰ میلیون بسته شده که درصورت بقای نفت در لیگ پاداش خوبی به آن اضافه خواهد شد.